به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، "استخوان‌های دوست داشتنی" عنوان نمایشگاهی است که در آن آرزو جباری آثار خود را در آن به نمایش گذاشته است.

در این آثار که برگرفته از ابعاد مفهومی استخوان‌ها است روایتی طعنه وار به تاریخ دارد که زیستن معنایش را کمرنگ جلوه نمی‌کند، در زمانی که هم جنسیت معنا داشت و زنانگی‌های نهفته در بافت‌های جامعه‌ی هرچند کوچک اما با افکار بزرگ سبز بود.در این نمایشگاه آثار این هنرمند به نمایش درخواهد آمد که در آن‌ها هنرمند با خلق آثار هنری خود سعی دارد دنیای گذشته و جاری بودن زندگی را با حرف تازه ارائه کند.

جباری درباره این نمایشگاه نوشته است که " مجموعه استخوان‌های دوست داشتنی در نگاه اول بیان تاریخی از زمان دور را با موجودات خود  به دوش می‌کشد، موجوداتی که شاید انسان نبودند اما در نگاه من زندگی را شاید انسان گونه در جایی تجربه کرده‌اند. زندگی را با تمام هنجارها و ناهنجارهایش لمس کرده‌اند، گرچه استخوانی خوشک همراه با وسایلی کهنه و زنگ زده نشان دهنده‌ی مردگی و تمام شدن آن تاریخ می‌باشد اما به وضوح میل به زندگی درونشان با کمی دقت و هوشیاری به چشم می‌خورد. زندگی که برای بقایش شکار می‌کردند و قبیله ای داشتند شاید اگر فانتزی به آن نگاه کنیم حتی می‌توان گفت در قلمروهایش شاهزادگانی به همراه سربازها می‌جنگیدند. چوبی‌ها ٤٠ عدد که تاریخ گذشته در آن بیدار است و فلزی‌ها ١٢عدد که تعدادش کمترش طعنه‌هایی به دوش می‌کشد از تاریخ حال برای آینده ای که خودمان از خود می‌سازیم ، تصویرهایی از امروز خود برای فرداها ....."

آرزو جباری فعالیت هنری خود را از سال ١٣٨٤ آغاز کرده است.در صحنه‌های هنری مختلف حضور داشته که از آن جمله می‌توان به نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی اشاره کرد.  وی تجربه حضور در نمایشگاه‌های در بینال(دوسالانه) فرهنگسرای صبا سال ١٣٩٠، انجمن نقاشان حرفه‌ای ایران فرهنگسرای صبا سال ١٣٨٩، انجمن نقاشان حرفه ای ایران گالری برگ سال ١٣٨٨، گالری خاور میانه سال ١٣٩٢، گالری هنر ایران سال ١٣٩٣، آرت ایران موزه‌ی زندان قصر تهران سال ١٣٩٣، فرهنگسرای بهاران سال ١٣٨٧، تلفیق تاتر و نقاشی به نام نقایش گالری آرته سال١٣٩١ ، فرهنگسرای نیاوران تلفیق تاتر و نقاشی به نام نقایش سال ١٣٩٢، گالری روژ سال ١٣٩٣، خانه‌ی هنرمندان سال ١٣٩٣، زایش گالری ایده پارسی سال ١٣٩٤، تجلیلی بر پیشکسوتان تجسمی ایران گالری مینا سال١٣٩٥، اورمزد سال ١٣٩٥ و تجارب بین المللی شامل آرت اکسپو ایتالیا در کشور ایتالیا سال١٣٩٥و ایدیل استانبول سال ١٣٩٥ داشته است.

این نمایشگاه از پانزدهم  بهمن تا بیستم این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.