به گزارش هنرآنلاین به نقل از مدیر روابط عمومی این نگارخانه، در این نمایشگاه حدود پنجاه تندیس و اثر حجمی ارائه خواهند شد که با استفاده از رزین، اپوکسی، شیشه، پلکسی‌گلس و رنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند. این آثار حجمی که در فرم‌های متنوع و به شکل‌های گوناگون خلق شده‌اند فضای منفی پیرامونشان را در بر می‌گیرند و تجلی‌گاه برکه می‌شوند و زندگی و حرکتی که در آن جاریست. وی افزود ماهی که در آثار این هنرمند نقش پر رنگی دارد، از دیرباز  در فرهنگ و هنر ایران شناور بوده و تبدیل به نمادی از رود، باران، آب، برکت، پویایی و بالاتر از همه، زندگی شده است؛ از این روست که هنرمند عنصر ماهی را به عنوان جانمایه‌ی آثارش برگزیده است.

هنرمندی که آثارش در این نمایشگاه ارائه خواهد شد، مهران ملک دکترای پژوهش هنر و عضو هیأت علمی دانشگاه کاشان است که از سال 1375 با برگزاری نمایشگاهی انفرادی از همین سبک آثار، فعالیت خود را در این زمینه هنری آغاز کرده است. وی در مورد آثارش به خبرنگار ما گفت: "در خلق این آثار تلاش کرده‌ام که ورای کاربردشان، مفاهیم و حس‌هایی نوستالژیک در تجسمی از برکه‌ها جاری باشند. انگار که زمان ثابت نگه‌داشته شده باشد و ببینده رویاهای پر خاطره‌اش را از برکه و در قاب‌های طبیعی و یا در نقش‌هایی رویاگونه و سو رئال، مثل عبور از دیوارها و یا پیچ و تاب در فضاهایی غیر معمول، به‌یاد بیاورد؛ برکه‌هایی که دیگر ماهی‌ها در آن‌ها صید نمی‌شوند بلکه چشم‌های ببینده را به دام می‌اندازند."

نمایشگاه "رویای برکه" در روز جمعه، هشتم بهمن ماه، از ساعت ۱۶:۳۰ افتتاح شده و به مدت چهار روز در گالری مس‌نگار واقع در مجتمع پارک پرنس، واحدِ تجاریِ شماره 5 و به نشانی تهران ـ خیابان ملاصدرا ـ خیابان شیراز شمالی ـ کوچه حکیم اعظم، برپا خواهد بود.