به گزارش هنرآنلاین به نقل از، روابط عمومی گالری فردا، اصغر کفشچیان‌مقدم، مدرس دانشگاه و هنرمند مطرح کشورمان در نمایشگاهی تحت عنوان  "پیک.آن جوانان" به همراه نمایش چند اثر از خود، آثاری از 23 دانشجوی خود را نیز به نمایش درخواهد آورد.

در این نمایشگاه تقریباً 50 اثر نقاشی از مارال اردلان، پانیذ امین‌سلماسی، سیده شیما ایمانی، قاسم بخشی، مهسا بصیر، مرسده بهزاد نبوی، وحید پوریزدان‌پناه، منیره حقانی‌پور، مجید حمزه‌لو، لیلا خادم‌شریف، ابراهیم ربانی‌ خیرخواه، مهیا رضایی، نسرین زنگنه، هستی سیدلطفعلی، آزاده سیفی، صدیقه سهراب‌پور، الهام شریفی سالکویه، الیشا شعفی، نسیبه صادق‌نژاد، مژگان کاظمی، فرزانه کنگرانی فراهانی، سهیلا هوشمندفر و آیلار هوفر و نیز سه اثر از اصغر کفشچیان مقدم به نمایش در خواهد آمد.

انتخاب این آثار براساس نظر کفشچیان‌مقدم بوده و وی آثار هنرجویان خود را برای این نمایشگاه انتخاب کرده است. در توضیح این نمایشگاه آمده است که "نمایشگاه نقاشی "پیک .آن جوانان"، گزیده ای از آثار هنرجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته نقاشی دانشگاه آزاد اسلامی است که اهدافی همچون بروز قابلیت‌های فردی در تجلی احساس ، تخیل و اقتباس را دنبال نموده است. این آثار در روندی  آموزشی مراحلی آفرینشگری خود را طی نموده ، که می‌تواند نمایشی از  باور ، ذوق و  توان فردی  با گویش‌های متنوع باشد، که  در مسند انتخاب‌هایی آنی  و هدفمند  به منصه ظهور رسیدند.  و  البته  "هیچ داعیه  ای‌ از هیچ" ندارد . باشد که   دانش اموختگان شایسته ئ  مقام "هنر" ،باشیم."

نمایشگاه "پیک.آن جوانان" از 24 دیماه تا 30 دیماه در گالری فردا برپا می‌شود و علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. افتتاحیه این نمایشگاه جمعه 26 آبانماه از ساعت 16 تا 20 خواهد بود.