به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت روز گذشته دوشنبه 13 دی ماه ، سید عباس عظیمی مدیرعامل و عزت اله مهرآوران از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه تنی چند از مدیران این موسسه برای عیادت از استاد علی رضا پیشکسوت نقاشی که از چند روز قبل به علت عفونت ریوی راهی بیمارستان نور واقع در شهرستان شهریار شده بود، عازم این شهر شدند.

سیدعباس عظیمی در ابتدای این دیدار، پیام سلامتی و آرزوی بهبودی سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به این هنرمند ابلاغ کرد.

عظیمی با یادآوری خاطراتی از حضور استاد رضا، در جشن‌های تولد پیشکسوتان و سایر برنامه‌ها اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر شاهد بهبودی ایشان و حضورشان در جمع سایر هنرمندان باشیم.

وی همچنین از حضور مستمر و دلگرم کننده عزت اله مهرآوران در این دیدارها علی رغم مشغله فراوان، مخصوصا بازی وی در سریال "لیسانسه‌ها"  تشکر و قدردانی نمود.

استاد علی رضا نیز ضمن ابراز تشکر از محبت وزیر محترم ارشاد، تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت را برای پیشکسوتان یک رخداد ممتاز قلمداد کرد و گفت:  به جز این چند سالی که موسسه راه افتاده و طی 80 سال حتی یک تلفن برای احوال پرسی نشده است و کسی احوالی از امثال بنده نمی گرفت، چه برسد که هر لحظه و به هر بهانه ای در منزل ، در بیمارستان ، در جشن ها در سفرهای گروهی و یا ساخت فیلم از زندگی ام، حمایت از برگزاری نمایشگاه آثارم و بسیاری موارد در این دو یا سه سال احساس آرامش و امنیت ذهنی دارم و خدا را برای این اتفاق خوب شاکرم .

وی افزود: آنچه از انسان باقی می ماند تنها یاد و نامیست و خاطراتش که اگر نیک باشد ارزشمند است.

عظیمی در پایان ضمن گفتگو با همسر استاد و همچنین مسئولین بیمارستان فوق تخصصی نور در شهریار، از همکاری و توجه کادر درمانی و پزشکی  قدردانی کرد.

استاد علی رضا متولد فروردین 1312 در تهران ، پیشکسوت هنرهای تجسمی رشته نقاشی، عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت و دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.