به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه 85 اثر از 72 هنرمند در دو بخش مسابقه و آزاد ارائه شده است. این نمایشگاه با حضور 5 نفر از اساتید و شرکت آثار ایشان در نمایشگاه افتتاح می‌شود.

نقاشان قلمرو مانی جمع بزرگی از هنرمندان هنرهای تجسمی و سنتی مرکب از استادان، دانشجویان و هنرجویان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف نقاشی می‌باشد. مهران لطفعلی نقاش و نگارگری که بیش از 32 سال در زمینه آموزش هنر نقاشی در مراکز دانشگاهی و فرهنگی- هنری فعالیت کرده است سرپرستی این گروه را برعهده دارد.

هدف از تشکیل گروه نقاشان قلمرو مانی استفاده بهینه از شبکه اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی در ارتباط مثبت و کارآمد بین هنرمندان و دسترسی سریع تر به نتیجه قابل رویت (ارائه آثار به جهت فروش و کسب سوابق هنری) می‌باشد.  همچنین معرفی هنرمندان جوان در کنار اساتید و پیشکسوتان عرصه هنر خود تشویق و تزریق مودت و دوستی در جامعه هنری آماتور و حرفه ای نشانه رشد و بلوغ هنرمندان ایران زمین از دیگر اهداف گروه هنرمندان قلمرو مانی می‌باشد. قلمرو مانی بستری برای کارآفرینی اعضا به ویژه بانوان هنرمند می‌باشد و یکی از مهم‌ترین دلایل پیشرفت این گروه حضور و حمایت اساتید صاحب نام و هنرمندانی است که خود سالهاست در عرصه فرهنگی و هنری کشور فعالیت می‌کنند. 

نمایشگاه حاضر در رشته‌های مختلف نقاشی (کلاسیک و مدرن) حاصل آثار اساتید و هنرجویان و دانشجویان می‌باشد. مواد استفاده شده در آثار نقاشی‌ها کاملاً آزاد و هنرمندان هر یک به اختیار به نسبت تجربیات شخصی خودشان در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

تکنیک نقاشی‌ها با رنگ‌های حلال در آب (آبرنگ ،گواش، اکرلیک، رنگ روغن، مداد کنته و ذغال) بر روی مقوا و کاغذ و بوم پارچه ای اجرا شده است.

مدیران اجرایی گروه قلمرو مانی؛ چهار نفر به ترتیب: 1- دبیر نمایشگاه، شادی آخوندی 2-روابط عمومی و رسانه، الهام پورخانی 3-گرافیک و مجری مراسم، هنگامه آخوندی 4-سرپرستی و نظارت همیاران، سیده نجمه موسوی صالح می‌باشند.

در پایان از همکاری‌های صمیمانه مدیر عامل محترم برج میلاد تهران، جناب آقای درویش پور، مهدی رفیع زاده مدیر فرهنگی و سایر عوامل به جهت برپایی نمایشگاه تشکر و قدردانی می‌شود. 

باشد تا مودت و دوستی بین هنرمندان نقاش از شهرهای مختلف و در رشته‌های مختلف برقرار گردد.