به گزارش هنرآنلاین،  او در حالى ریاست شوراى داوری ششمین دوسالانه ویژه جوانان زیر ٢٥ سال ایران را پذیرفت که در دوره نخست این رویداد در تابستان ١٣٨٥ و نیز دو سال پیش، در دوره پنجم عهده دار این مسئولیت بود.

پویاراد، در بخش‌هایى از حکم انتصاب آغداشلو نوشته است: " نظر به دانش و تعهد حضرتعالی، و توجهی که به پیشرفت نسل جوان دارید و تاکیدتان به امید، به فردای بهتر برای سرزمین مادری، شما را به عنوان ریاست شورای داوری ششمین دوسالانه نقاشی دامون فر منصوب می کنم."

پویاراد افزود:" موج فزاینده نقاشی اندیشه پرداز ایران، توجه گالری های حرفه ای به هنرمندان جوان و نقشی که دوسالانه دامون فر در معرفی هنرمندان زیر ٢٥ سال ایران ایفا می کند مرهون همت بلند و دلسوزانه حضرت‌عالى و نخبگان هنر کشورمان است؛ خوشحالم که بار دیگر قبول زحمت فرموده اید تا با تمرکز بر تلاش‌هاى نوجویانه جوانان هنرمند ، استعدادهاى نوظهور و بارقه‌هاى امید را حمایت و ستایش کنیم."

همچنین در این حکم آمده است: " بیش از یک دهه حضور دو سالانه دامون‌فر ثابت کرد، رویدادهاى هنرى در کنار بخش خصوصى مجال رشد و نوآورى مى‌یابند؛ دامون‌فر نیز همواره با بهرمندى از حضور نخبگان و بزرگانى مانند حضرتعالى در شوراى داورى، سعى مستمر کرده تا جوانانى که از دل این رویداد ملى برگزیده مى‌شوند نگاهی نو به جامعه تجسمى علاوه کنند که به گواه پنج دوره پیشین چنین بوده و یقین دارم به لطف تعهد و تخصص مثال زدنى جنابعالى در دوره ششم نیز چنان خواهد بود."

هنرمندان علاقمند به شرکت در ششمین دوسالانه نقاشى دامون‌فر تا 28 آذر ماه جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق سایتwww.iranartfestival. com در این رویداد ملی شرکت دهند.

پیش از این چهره هایى نظیر سید محمد احصایى، فرح اصولی، فرشید مثقالى، محمد ابراهیم جعفرى، حسین خسروجردی، معصومه مظفری، بابک اطمینانى، سید مهدى حسینى، حبیب الله صادقى، محمد على بنى اسدى،پویا آریان پور، بهنام کامرانى، آریا اقبال، رزیتا شرف‌جهان، بهرنگ صمدزادگان، مصطفى اسداللهى... در شوراى داورى دامون‌فر حضور داشتند.

به سان دوره‌هاى گذشته، نفر نخست ششمین دوسالانه نقاشى دامون فر مسافر آلمان خواهد شد و میهمان آکادمى هنرى فابرکاستل خواهد بود. به نفرات بعدى هم جوایز ارزنده اى اهدا مى شود؛

این دوسالانه با همکاری گالرى دامون فر با همکارى کویلو برند ایرانی آلمانی، فابرکاستل آلمان ، کانسون و پ ب او فرانسه از 20 دی ماه در گالرى پردیس ملت افتتاح مى‌شود.