به گزارش هنرآنلاین، "ریفکتور"،  عنوان این نمایشگاه است که عربشاهی و فامورزاده کوشیده‌اند با نگاشت ریاضی از الگوریتم‌های ذهنی نقاشی و موسیقی به وسیله کدهای کامپیوتری، هنر و تجربه‌ای متفاوت را پیش روی مخاطبان نمایش دهند.

در این نمایشگاه همه چیز به صورت بداهه و آنی توسط کامپیوتر شکل می‌گیرد. مخاطب در هر لحظه با تجربه جدیدی از تصویر و صدا روبروست که با لحظه قبل و بعد از آن متفاوت است و در طول نمایشگاه دیگر تکرار نخواهد شد که از همین منظر "ریفکتور"  را از دیگر نمایشگاه‌های تجسمی متمایز می‌کند.

بخش تصویری کار که توسط عربشاهی انجام شده است بازتاب آن چیزی است که هنرمند از تجربه نقاشانه خود در ذهنش دارد ، این تصویر به واسطه الگوریتمی آفریده می‌شود و داده خروجی آن توسط الگوریتمی که فامورزاده طراحی کرده است تبدیل به صدا می‌شود. در واقع ایده به صورت تصویری شکل گرفته تبدیل به کد شده و تصویر را می‌سازد و تصویر دوباره به داده خام تبدیل می‌شود و این داده به صدا تبدیل می‌شود.

"نیکزاد عربشاهی" دانش آموخته‌ی معماری و فعال در حوزه تجسمی و نیومدیا است. او تاکنون چندین مجموعه  خود را در قالب نمایش انفرادی، گروهی و پروژه‌های مشارکتی در ایران، انگلستان، آلمان و لوکزامبورگ به نمایش گذاشته است.

"وداد فامورزاده" کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد آکوستیک از مرکز تحقیقات آکوستیک موسیقی فرانسه است، او تاکنون در چند نمایشگاه در ایران و استرالیا شرکت کرده است، نمایش مجسمه صوتی در گالری آن در مرداد ۹۴ و چیدمان تعاملی عکس و صدا در دومین سالانه هنر دیجیتال تهران در گالری محسن مرداد ۹۱ و  چیدمان تعاملی عکس و صدا در استودیو بن مارچ دانشگاه صنعتی سیدنی آذر ۹۰ را در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه چیدمان صدا-تصویر "ریفکتور" با همکاری گالری مژده عصر جمعه نوزدهم آذرماه  در گالری ایرانشهر افتتاح می‌شود و تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 18 تا 20:30 از این نمایشگاه واقع در خیابان کریمخان، خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک 69 گالری ایرانشهر دیدن نمایند.