سرویس تجسمی هنرآنلاین: تمامی هنرمندان بالای 18 سال با هر ملیتی و در سطوح آماتور و حرفه ای می توانند در این رقابت بین المللی شرکت کنند. آثار می تواند در قالب کارتون، کاریکاتور چهره افراد مشهور جهان و کمیک استریپ ارائه شود. انیمیشن و پویا نمایی مورد قبول نیست.

هر شرکت کننده می تواند حداکثر تا 5 اثر به جشنواره بفرستد، آثار ارسالی می تواند رنگی و یا سیاه – سفید بوده؛ همچنین می توانند بصورت دیجیتال ارائه شود. شایان ذکر است که این آثار نباید دارای متن نوشتاری باشند .

آثار بر روی شیشه و بصورت پاسپارتو مورد قبول نیست ضمنا باید به صورت صاف بسته بندی شده و نباید تا و یا خم شده باشند. ابعاد آثار دیجیتال می بایست 2480 در 3500 پیکسل و در اندازه A4 بوده و با وضوح 300 DPI ارائه شوند. ضمنا نباید قبلا در کشور بلژیک نمایش و یا در مسابقه دیگری جایزه برده باشد .

گفتنی است هیئت داوارن پس از بررسی آثار به منتخبین جوایزی به شرح زیر اهدا می نماید:  جایزه کلاه طلایی به ارزش 5000 یورو، کلاه نقره ای به ارزش 2000 یورو ، کلاه برنزی به ارزش 1000 یورو و جایزه مردمی 500 یورو ضمنا منتخبین هزینه سفر و یک شب اقامت برای دو نفر جهت شرکت در مراسم افتتاحیه را دریافت خواهند کرد و آثارشان در کتاب جشنواره منتشر می شود.

شرکت کننده گان می بایست حداکثر تا تاریخ شنبه 11 دی ماه 1395 آثار خود را به همراه فرم ثبت نام که در وب سایت جشنواره موجود است ارسال کنند. ضمنا پشت آثار نام و مشخصات صاحب اثر قید گردد.

نشانی وب سایت: https://www.myknokke-heist.be/en/golden-hat-2017 

آدرس:

Cultural centre Knokke-Heist vzw

Maxim Willemspad 1 , 8300 Knokke-Heist BELGIUM

Phone +32 50 63 04 30

cartoonfestival@knokke-heist.be