به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری از این جمعه میزبان نخستین فستیوال و اولین مجموعه آثار هنرمندان سایت 100 هنر خواهد بود و برای اولین بار از آثار هنرمندان این سایت رونمایی خواهد کرد.

100 هنر  اولین سایت اشتراک آثار هنری با ایده نوین و مطرح کردن چالش‌های هنری حدود ٩ ماه هست که در زمینه‌های مختلف هنری از جمله نقاشی و گرافیک ، عکاسی ، خوشنویسی ، موسیقی ، شعر و داستان نویسی ، فیلم و انیمیشن ، گویندگی و سایر هنرها شروع به فعالیت کرده است. در این زمان هنرمندان زیادی به این سایت پیوستند و در چالش‌های هنری آن شرکت کرده‌اند. این سایت قصد دارد هر فصل برای حمایت بیشتر از هنرمندان شرکت کننده، تعدادی از آثار آن‌ها را مشترکا در معرض نمایش دوستداران هنر قرار دهد که در نخستین گام این مجموعه شامل آثار حجم، نقاشی، عکس، خوشنویسی و چیدمان رد گالری فردا رونمایی خواهد شد.

در این نمایشگاه آثار آزیتا داورخواه، علی آرمین، مینوشکا مصطفایی، هادی پاکتی، مهسا سعید، سمانه طلاچیان، شادی بنی‌صدر، فاطمه کارگری، مرجان کیوان‌راد، سحر آدینه، زهرا آستانی در بخش نقاشی، پندار اکبری، بابک قاسمی، مصطفی شیرمحمدی، میکاییل بایزیدی، سیدجواد سیدی، نیما واحدی، امیر سوکی و دانیال پایمرد در بخش عکس، مجتبی سبزه، حواد فرید فتحی، عباس عزیزی، محمدامین بی‌نیاز، امیر حق‌گشا، امید ربانی و محمدعلی مرادی‌نیا در بخش خوشنویسی و آرش فاتح در بخش مجسمه به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه از 28 آبانماه تا چهارم آذرماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.