به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی هنرستان هنرهای زیبای پسران؛ روز دوشنبه ١٠ مهر ماه مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی هدی بلوری با عنوان «دورترین نگاه» از ساعت ١٦ با حضور احمد رویایی مدیر هنرستان، احسان آقایی معاون هنری هنرستان، اساتید، هنرجویان و علاقمندان به هنر در نگارخانه شریف آبادی این هنرستان برگزار شد.

در این نمایشگاه تعداد ١٢ اثر نقاشی از هدی بلوری بر روی دیوار رفته است.

به گفته این هنرمند، با دیدن آثار نمایشگاه حس و حال انتزاعی تداعی می شود و او ایده آثارش را در هواپیما و دید در ارتفاع و همچنین با استفاده از تصاویر گوگل ارت گرفته است و آثار حال و هوایی کاملا طبیعی و حقیقی دارد و فضایی کاملا مدرن بر آن حاکم است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است:"آنگونه که در دیدن و نگریستن می توان فهمید دنیا دارای چه رنگ و ابعادی است،  در چیزی دیگر نیست!

حقیقت ابتدا از فرم ها و سپس به بافت ها و سپس به هنر فردی اشخاص ساطع می شود ،گویی زمین و موجودات زمین طبق یک هارمونی حساب شده برای بشر طراحی شده است !؟

ایا از خود پرسیده ایم طراح اصلی این جور چین بزرگ به ما چرا گفته است اشرف مخلوقات !؟

ایا اشرف مخلوقات در نگریستن چند بار خودش را پیدا کرده است ؟

سوالها را که کنار هم بچینیم ،قطار پرواز برای سفری به دور دست راه خواهد افتاد.

 اکنون اوج گرفتم .

 با کشیدن زمین با نگاهى دور توانستم خود را جاى لذت یک عقاب یا یک شاهین بگذارم، که تفاوت ویژه آن این است که او هر لحظه این احساس زیباى اوج گرفتن و دید زیباى زمین را خواهد داشت، اما من، گاهى!"

هدی بلوری متولد ١٣٥٩ و فارغ التحصیل هنرستان هنرهای زیبای دختران تهران، عضو انجمن نقاشان ایران و مدرس دانشگاه می باشد و تاکنون در بیش از بیست نمایشگاه انفرادی و گروهی شرکت داشته است.

این نمایشگاه تا روز ٢٣ آبان ماه همه روزه بجز جمعه ها از ساعت ١٠ الی ١٧ برای بازدید علاقمندان به آدرس پیچ شمیران، خیابان شهید نورمحمدی (تنکابن)، پلاک ٨٧ نگارخانه داریوش شریف آبادی هنرستان هنرهای زیبای پسران برپا می باشد.