به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه «بهمن و 110 نفر»، این رویداد به یاد بهمن گلبارنژاد، دوچرخه سوار تیم ملی معلولان جمهوری اسلامی ایران و از جانبازان جنگ ایران و عراق، که در پی سانحه‌ای در جریان بازی‌های پارالمپیک از دنیا رفت، برگزار می‌شود. تعداد اعضای کاروان ایران در این بازی‌ها ۱۱۱ نفر بود، به همین دلیل عنوان «بهمن و ۱۱۰ نفر» برای نمایشگاه انتخاب شده است.

آنتونی ادگار، فواد اشتری، ابوالفضل امان‌الله، مهدی بلوریان، رافائل دیاز، سلمان رئیس عبدالهی، حسین صافی، سیدعلی صالح، هادی کاظمی، علیرضا کرمی، دیارمود گرین، امین منتظری، محمدرضا میرشاه ولد و فریدمن ووگل هنرمندان ایرانی و بین‌المللی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
 
همچنین بخش ویژه این نمایشگاه عکس‌هایی از زنده‌یاد گلبارنژاد و طرح‌های گرافیکی و پوسترهایی که هنرمندان با موضوع این ورزشکار خلق کرده‌اند را در بر می‌گیرد. بخشی از آلبوم خانوادگی این ورزشکار و برخی از وسایل شخصی او مانند دوچرخه، کلاه، مدال‌ها، جام‌ها، کفش‌ها و ... نیز در قالب یک موزه کوچک در این بخش نمایش داده می‌شود.
 
نمایشگاه «بهمن و 110 نفر» از 13 تا 17 آبان در گالری آیینه موسسه فرهنگی هنری صبا (فرهنگستان هنر) واقع در تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی برپا می‌شود.
 
آیین افتتاحیه نمایشگاه پنج‌شنبه (13 آبان) از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود و بازدید از نمایشگاه از 14 تا 17 آبان از ساعت 10 تا 18 امکان‌پذیر است.