به گزارش هنرآنلاین، محمد شریعتمداری درباره نمایشگاه "هنر تدبیر"گفت: اگرچه انعکاس خدمات چند میلیون کارشناس و کارمند در سراسر کشور در نمایشگاهی با این فضای کم امری غیرممکن است اما دست اندرکاران این نمایشگاه تلاش کردند تا در همین فرصت و فضای محدود با استفاده از ابزارهای گوناگون هنر و با خلاقیت، بخش قابل ملاحظه ای از این خدمات را در سطوح مختلف به نمایش بگذارند که این موفقیت را به همکارانم در نهاد ریاست جمهوری تبریک می گویم.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: امیدوارم در سال‌های آتی نیز بتوانیم با همین روحیه و استفاده از فرهنگ و هنر در انعکاس خدمات دولت خدمتگزار به مردم شریف موفق تر عمل کنیم چراکه انعکاس وضعیت کشور توسط رسانه‌ها خصوصاً رسانه ملی که بارها مورد تاکید در جلسات مختلف دولت در محضر مقام معظم رهبری مورد تاکید ایشان قرار گرفته از مسائل مهمی است که در سال‌های آینده هم باید به آن توجه ویژه شود.

شریعتمداری با بیان اینکه جای خالی بخش انتخابات در نمایشگاه "هنر تدبیر" احساس می‌شود،خاطرنشان کرد: در سال 94 یکی از مهم‌ترین توجهات ملت شریف ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان ملت بود که از همه کوره راه‌های موجود، خود را به ساختمان پارلمان رساندند و انتخابات باشکوهی را رقم زدند که به نظر می‌آید در ادامه مسیر همکاری گسترده دولت و مجلس می‌تواند دستاوردهای ارزشمندی را در حوزه‌های گوناگون داشته باشد.

معاون اجرایی رییس جمهور همچنین تاکید کرد: در سیاست‌های اقتصادی، دستاورد مهم دولت خروج از رکود تورمی است.

بازدید سفیر سنگال در تهران از نمایشگاه "هنر تدبیر"

سفیر سنگال در ایران گفت: در دوران مأموریتم همه تلاش خود را برای توسعه و گسترش مناسبات با تهران به کار خواهم بست.

بابکار بائ؛ سفیر کشور سنگال در تهران عصر روز شنبه 17مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت دیدن کرد.

سفیر سنگال درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بسیار خوب و جامعی است که در تمام طول آن با تمامی دستاوردهای دولت روحانی و عملکردهای آن می‌توان بیشتر آشنایی پیدا کرد. این نمایشگاه نگاه خوبی از دولت روحانی را به بازدید کنندگان القا کرده و شما می‌توانید هر آنچه در مدت این سه سال رخ داده به صورت عکس، فیلم و.. مشاهده کنید.

او ادامه داد کشور ما همواره یک مرکز مهم درغرب آفریقا برای ایران و مسلمانان بوده است و امروز شرایط خوبی برای ارتقای مناسبات فیمابین داریم. سنگال آماده است تا سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و صنعتی در ایران را افزایش دهد.

این سفیر اضافه کرد: امیدواریم در سالهای آتی، شاهد سرعت قابل قبول در گسترش همکاری‌ها باشیم.

مدیرعامل بیمه آسیا: نمایشگاه هنر تدبیر در امیدبخشی به مردم موفق است

ابراهیم کاردگر؛ مدیرعامل شرکت بیمه آسیا و اعضای هیئت مدیره این شرکت روز شنبه 17 مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم با عنوان "هنر تدبیر" در تالار وحدت دیدن کرد.

کاردگر درباره این نمایشگاه گفت: از ابتدا تا انتهای مسیر نمایشگاه از تمام المان‌هایی که در آن تعبیه شده به آسانی می‌توان اطلاعات و مفاهیم کامل و جامعی را دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه آسیا ادامه داد: این نمایشگاه در رسیدن به هدف اصلی خود که همان امید و دلگرمی دادن به مردم است، موفق عمل کرده است، زیرا با قدم زدن در این نمایشگاه دستاوردهای دولت را در تمام زمینه‌ها از جمله اقتصاد، آموزش، بهداشت، کشاورزی و ...می‌توان مشاهده کرد.

نمایشگاه "هنر تدبیر" دستاوردهای دولت یازدهم را در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین الملل، امنیت دفاعی، علمی، فرهنگی و ورزشی با رویکرد هنری و به صورت مفهومی با آثار عکس، اینفوگرافی، ویدئو و چیدمان به نمایش گذاشته شده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر؛ مجری نمایشگاه "هنر تدبیر" و مهدی افضلی؛ مدیر این موسسه، رییس نمایشگاه است.

نمایشگاه "هنر تدبیر" از 10 مهر در تالار وحدت آغاز شده و تا19 مهرماه ادامه دارد. تاکنون علاوه بر گروه‌های مختلف جامعه و مردم، مسئولان و وزرا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هنرمندان از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در نمایشگاه هنر تدبیر: تحولات کشور و رفع مشکلات در نمایشگاه ملموس است

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از نمایشگاه "هنر تدبیر" گفت: تحولات کشور و روند رفع مشکلات در این نمایشگاه به مخاطب منتقل می‌شود.

محمدرضا حسین زاده با قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم افزود: این نمایشگاه بسیار زیبا وعالی با بهره گیری از روش‌های مختلف هنری به شکلی فشرده حاصل زحمات سه ساله دولت را به نمایش گذاشته است. هر فردی با قدم زدن چند دقیقه ای در این نمایشگاه می‌تواند به شکلی ملموس رشد گام به گام و مرحله به مرحله کشور را در این سه سال اخیر متوجه شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت نمایشگاه این است که مشکلات کشور را در بخش‌های مختلف و نیز تغییر و تحولاتی را که در جهت رفع این مشکلات در دولت یازدهم ایجاد شده، به مخاطب یادآوری می‌کند و از این طریق بارقه ای از امید به آینده را دل بیننده روشن می‌کند.

مدیرعامل بانک ملی طراحی هنری این نمایشگاه را یکی دیگر از مشخصه‌های جالب توجه نمایشگاه خواند و گفت: طراحی نمایشگاه آنچنان هنرمندانه صورت گرفته که می‌توان بخش زیادی از دستاوردهای دولت را یکجا دید.

مدیرکل دفتر موسیقی: نمایش عملکرد دولت به فضا و اقدامات بیشتری نیاز دارد

مدیرکل دفتر موسیقی در بازدید از نمایشگاه "هنر تدبیر" گفت: هنر یک ابزار بسیار توانا و قدرتمند است که دستگاه‌ها مستلزم کمک گرفتن از آن هستند.

فرزاد طالبی؛ مدیرکل دفتر موسیقی عصر روز شنبه 17 مهرماه از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت دیدن کرد.

طالبی درباره ارزیابی خود از "تدبیر و هنر" گفت: این نمایشگاه با رویکرد هنری برگزار شده است. هنر ابزار و ظرفیتی است که می‌شود بسیار از آن بهره گرفت تا به یک هدف تعیین‌شده در هر امری رسید و دستگاه‌ها مستلزم نزدیک شدن و کمک گرفتن از هنر هستند.

مدیرکل دفتر موسیقی افزود: دولت در این سه سال اقدامات بزرگی انجام داده و عملکرد و اقدامات دولت تدبیر و امید، فضا و اقدامات بسیار بیش از این را برای معرفی به جامعه می‌طلبد، بنابراین همه دستگاه‌ها باید به این موضوع کمک کنند و رسانه ملی هم باید بیشتر به این امر یاری برساند.

او در پایان گفت: به برگزارکنندگان نمایشگاه "هنر تدبیر"، خالقان آثار هنری و مخصوصاً عکاسان محترم که برای این نمایشگاه زحمات فراوانی کشیده‌اند، تبریک و خسته نباشید می‌گویم.