به گزارش هنرآنلاین، افتتاحیه نمایشگاه عکس‌های جاسم غضبانپور از پشت صحنه فیلم "زندگی و دیگر هیچ" زنده‌یاد عباس کیارستمی و رونمایی از کتاب این مجموعه عکس ساعت 16 روز جمعه دوم مهرماه در گالری راه ابریشم واقع در خیابان لواسانی، بین آبکوه و آقایی، پلاک ۱۰۳ واحد ۲ برگزار می‌شود و نمایشگاه تا 19 مهرماه ادامه دارد.

جاسم غضبانپور 25 سال پیش از پشت صحنه "زندگی و دیگر هیچ" عکاسی کرده و حالا پس از فقدان کیارستمی نمایشگاه این مجموعه را برگزار و کتاب آن رونمایی می‌شود.

غضبانپور درباره این کتاب و مجموعه عکس‌های "زندگی و دیگر هیچ" می‌گوید: یک سال پس از زلزله دردناک رودبار در استان گیلان فیلم دوم ازمجموعه سه‌گانه کوکر کیارستمی کلید خورد و من هم اول برای مشاوره و بعد به عنوان عکاس کارم را در گروه فیلم شروع کردم، بیست و پنج سال پیش برای خودم عکاسی کردم و این نمایشگاه همان عکسهاست. در این نمایشگاه هر عکس متشکل از چند عکس است یعنی برشی است از یک حلقه فیلم، دو عکس چپ و راست هر عکس را لزوما شما به طور کامل نمی‌بینید بلکه بخشی از آنها را می‌بینید و بیننده باید قبل و بعد هر تصویر را خود در ذهنش بسازد، این نمایشگاه عکاسی فیلم نیست بلکه فیلم تنها بهانه است و شما شاهد یک مجموعه مستند اجتماعی هستید.