به گزارش هنرآنلاین،طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) شهر تهران با عنوان «شمر زمانه» و با شعار «دوباره شمر زمانه/دوباره قحطی آب» امروز-دوشنبه- ۲۴ مهرماه- با توجه به ظلم بی‌امان رژیم صهیونیستی و قطع آب به روی کودکان مظلوم فلسطین رونمایی شد.

170667904

این دیوارنگاره اثری از خانه طراحان انقلاب اسلامی است که روح الله مختاری طراحی گرافیک، علی خلج طراحی نوشتار، ملیحه بلندیان کاشی نویسندگی شعار آن را برعهده داشتند و به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شده است.

همچنین ۲۱ مهرماه طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(ع) با عنوان «درد فلسطین» و با شعار «شرف همپاست با دردِ فلسطین» و ۱۶مهرماه با توجه به انجام عملیات مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «طوفان الاقصی» رونمایی شد.

170667870

«هم‌قماش»

داستانک «هم‌قماش» نیز با طراحی گرافیک مهدی احمدی به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر شده است.

در توضیح این داستانک آمده است: «داعش و رژیم صهیونیستی، دو روی یک سکه»

همچنین جمعی از هنرمندان گرافیست، تصویرساز و نقاش پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، با خلق آثارشان نسبت به این عملیات واکنش نشان دادند و آثاری را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

این عملیات در حالی وارد دهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می‌کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲هزار و ۶۷۰ فلسطینی بی‌دفاع شهید و ۹هزار و ۶۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز به ۵۸ نفر رسیده است.