به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه که از روز پنجشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۶ در گالری شماره ۲ این مجموعه بازگشایی خواهد شد، تعداد ۳۵ اثر در قالب چلیپا و ترکیب آزاد در معرض دید مخاطبان و هنردوستان قرار خواهد گرفت. این هنرمند در آثار خود اشعار شاعران بزرگی چون حافظ، خیام، مولانا، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو، فریدون مشیری و... را به خط کشیده است.

محسن گل محمدزاده متولد سال ۱۳۵۵ شهر سبزوار، از دوران کودکی یادگیری هنر خوشنویسی را آغاز کرده و با گذراندن دوره‌های آموزشی زیر نظر اساتیدی چون علی طوسی‌ثانی و سید علیرضا شرافت، درجه فوق ممتاز را کسب نموده است. همچنین از آموزش‌های استاد محمد علی سبزه‌کار و استاد رسول مرادی نیز بهره برده است.

از سوابق هنری این هنرمند خوشنویس می‌توان به برگزاری یک نمایشگاه انفرادی در دانشگاه حکیم سبزواری، نمایشگاه کلک (قلم) سرخ، طاعت استاد، سلسله عشق، قربان تا غدیر، هشت بهشت و همچنین شرکت در جشنواره آب، جشنواره رضوی یزد و بیرجند، جشنواره کردی در کردستان، شاهچراغ شیراز و جشنواره استانبول اشاره کرد.

نمایشگاه آثار خوشنویسی «عشق و مستی» در روز‌های ۲۵ و ۲۶ شهریور از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و در باقی روز‌ها ۱۰ تا ۱۹ در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان خواهد بود.