به گزارش هنرآنلاین، پس از معرفی داوران و استادان ۶ رشته‌ کاریکاتور، خوشنویسی، نگارگری، طراحی، نقاشی، سفال و سرامیک، داوران و اساتید رشته‌های مجسمه‌سازی، گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و رسانه‌های هنری جدید نیز مشخص شدند تا بدین ترتیب، ترکیب داوران و اساتید حاضر در بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران کامل شود. 

براین اساس در رشته مجسمه‌سازی، نگار نادری‌پور به عنوان داور و استاد کارگاه و روح‌الله شمسی‌زاده به عنوان داور حضور خواهند داشت.

در رشته تصویرسازی، عاطفه ملکی‌جو به عنوان داور و استاد کارگاه و محمد علی بنی‌اسدی به عنوان داور فعالیت خواهند داشت. 

در رشته گرافیک، مریم کهوند به عنوان داور و استاد کارگاه و فرزاد ادیبی به عنوان داور حضور خواهند داشت. 

در رشته عکاسی، مجید ناگهی به عنوان داور و استاد کارگاه، محمود مروتی و کیارنگ علایی نیز به عنوان داور در کنار هنرجویان جوان خواهند بود. 

سرانجام، در رشته رسانه‌های هنری جدید، امیر راد به عنوان داور و استاد کارگاه و نظام‌الدین امامی‌فر به عنوان داور حاضر خواهند بود. 

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، در ۱۱ رشته ارتباط تصویری(پوستر)، خوشنویسی(نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور(کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری(نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و رسانه‌های هنری جدید(ویدیو آرت، چیدمان، هنر محیطی)، از شهریور تا آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. 

محمد مهدی رحیمیان، دبیری این دوره از جشنواره را برعهده دارد.