به گزارش هنرآنلاین، در نخستین نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» که توسط پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری مؤسسه «ژرفا هنر ساتین کیش» برگزار می‌شود، مسابقه‌ای با هدف حمایت از‌ایده‌های نو و خلاق استارت‌آپی برگزار خواهد شد.

از علاقمندان برای شرکت در مسابقه‌ ایده‌های استارت‌آپی در زمینه‌های مرتبط با نمایشگاه شامل فرهنگ، صنایع‌دستی، گردشگری، هتل‌داری و خدمات هتل، خوراکی‌ها، مد و پوشاک اقوام ایرانی دعوت به عمل می‌آید‌ ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و صندوق خلاق به عنوان حامیان‌ ایده‌های نو و خلاق، بسته‌های حمایتی برای‌ ایده‌های برتر در نظر گرفته است که پس از طی مراحل داوری و انتخاب‌ ایده‌های برتر، به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال‌ ایده می‌توانند تا ۵ شهریورماه به وب‌سایت نمایشگاه به نشانی https://Sateenfair.com مراجعه کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرامی Cultural_Tourism_Expo مراجعه کرده یا با شماره‌های ۴۴۳۷۲۲۳۱-۰۲۱ و ۰۹۱۰۴۸۰۳۸۸۳ تماس بگیرند. شرکت در مسابقه برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.