به گزارش هنرآنلاین، مجموعه‌ای از طراحی‌های لیلا گازُر با عنوان «دروپ» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید. لیلا گازر در این مجموعه به ذات طبیعت رجوع کرده است. او با طرح‌هایی انتزاعی از دانه‌ها که با حس زنانه‌اش خلق کرده، مخاطب را با دنیای اسرار‌آمیز خلقت رو به رو می‌کند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «فقدان حس زمان به شکل متداول آن و غوطه ور شدن در میان پیچ و تاب‌های درون دانه‌ها (دروپ) رکن اصلی این آثار است و با سیر در دل فضای وجودی این تصاویر، با اسرار و عجایب خلقت روبرو می‌شویم و نظم نوینی در ذهن مخاطب پدیدار می‌شود. در طبیعت همه مخلوقات پیوسته در حال رشد و زوال هستند و حسرت پایدار ماندن تنها حس حقیقی طبیعت است. بیدار شدن و زایش در دانه‌ها یکی از عجیب‌ترین نشانه‌های خلقت است. فقدان حس زمان به شکل متداول آن و غوطه‌ور شدن در میان پیچ و تاب‌های درون دانه‌ها رکن اصلی تصاویری است که با حس زنانه‌ام تلفیق شده است. با سیر در دل فضای وجودی این تصاویر، با اسرار تاریک و عجایب خلقت روبرو می‌شویم و نظم نوینی در ذهن ما پدیدار می‌گردد. »

لیلا گازر متولد ١٣۶٠ تهران و فارغ التحصیل رشته ارتباط تصویرى مقطع کارشناسى دانشگاه آزاد اسلامى-تهران است و دوره تاریخ هنر را در دانشگاه مرکزى وین-اتریش گذرانده است. او پیش از این یک نمایشگاه انفرادی با عنوان «مجموعه ریشه‌ها» در گالری ٢۶ داشته و در چند نمایشگاه گروهی در گالری‌های بهارستان، یاسمین، خط سفید، شمیده، احسان، شلمان، آریانا و فرهنگسرای نیاوران-شرکت داشته است.

نمایشگاه «دروپ» ۷ تا ۱۸ مرداد ١۴٠١ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ و در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری ژاله مراجعه کنند.