به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مصطفی دشتی از روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود. این دومین نمایشگاه انفرادی آثار دشتی در گالری پردیس ملت است که به نمایش آخرین مجموعه آثار این هنرمند پیشکسوت اختصاص دارد.

مصطفی دشتی از نقاشان به نام سبک انتزاعی است که از سال ۱۳۶۵ به صورت حرفه‌ای در تهران مشغول به نقاشی است. او تا کنون در بیش از پنجاه نمایش انفرادی و هفتاد نمایش گروهی در ایران و خارج از کشور حضور داشته است.

دشتی در آثارش به جهان‌بینی خاص خود رسیده است. وی جزء معدود نقاشانی به‌شمار می‌رود که در ابعاد بزرگ نقاشی می‌کند و دل‌مشغولی عمده در آثارش، پرداختن به طبیعت است. آثار اولیه نقاشی او از بیابان و منظره شروع شده است و هنوز هم بر این نظر است که نقاشی‌هایش ریشه در منظره دارد.

این نمایشگاه روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و پنجشنبه و جمعه از ۱۵ تا ۱۹ به خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.