به گزارش هنرآنلاین، در این مجموعه ۲۴ اثر نقاشی اکریلیک روی بوم برای عموم علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود، که به ترسیم برخی موقعیت‌های آیکانیک تاریخ هنر و عواطف انسانی-که از ابتدای تاریخ هنر، همواره هنرمندان آن را با لحن، شمایل و مکاتب متأثر از زمانه‌شان ترسیم کرده‌اند- با این بیان و الفبای جدید می‌پردازد.

سیمین قرقچیان (VERTCHY) هنرمند بین‌المللی متولد هزار و سیصد و هفتاد و دو در تهران است. وی فعالیت نمایشگاهی خود را از سال ۲۰۱۲ از لیون فرانسه شروع کرد و تا کنون بیش از سی نمایشگاه انفرادی و گروهی در لیون، تهران، کلن، فرانکفورت، نیویورک، میشیگان، لس انجلس، شیکاگو، تایپه، بانکوک، لوزان، نروژ و... در کارنامه کاری‌اش دارد.

قرقچیان (VERTCHY) در آثارش به تغییر مرجع واقعیت در جهان امروز اشاره دارد. وی با درک زمانه‌اش و وفاداری نسبت به ویژگی‌های آن، به منظره‌نگاری و ترسیم عواطف انسانی و موقعیت‌ها با الفبای این دوران-ایموجی‌ها- می‌پردازد. او عقیده دارد ایموجی‌ها هیروگلیف‌های عصر ما هستند. زبان جهانی و بدون مرز این دوران که برای تمام پدیده‌های طبیعی، اجسام، عواطف انسانی و... ما به ازایی مشخص، دقیق و تصویری دارد و شگفت‌انگیز اینکه این زبان مشترک جهانی برای تمام مردم در هر نقطه‌ای از دنیا و با هر پیشینه فرهنگی و تصویری؛ گویا، ملموس، روشن و قابل درک است.

این نمایشگاه روز دوشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنبه و جمعه از ۱۵ تا ۱۹ به گالری پردیس ملت در خیابان ولی عصر(عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی(نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.