گروه تجسمی هنرآنلاین: مسئولان لوور ابوظبی جزئیات نمایشگاه آینده این موزه را اعلام کردند و بر این اساس، بیش از ۱۰۰ اثر هنری و تاریخی خلق‌شده کاغذی یا روی کاغذ از ۲۰ آوریل تا ۲۴ جولای در معرض دید مردم هنردوست و دوستداران هنر قرار می‌گیرد. لوور ابوظبی با همکاری موزه لوور پاریس و موزه‌های فرانسه برپا می‌شود و مجموعه‌داران خصوصی، کتابخانه‌ها و ۱۶ موسسه هنری بین‌المللی فرانسوی در آن مشارکت می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین و ارزشمندترین آثار موجود در نمایشگاه «داستان‌های کاغذی» می‌توان به نسخه‌ای از «قرآن ارغوانی» اشاره کرد که با ناخن نگاشته شده و کتابخانه ملی فرانسه آن را برای نمایش در این رویداد مهم هنری به لوور ابوظبی امانت داده است.

«پرتره یک بانو» از پابلو پیکاسو مربوط به سال ۱۹۲۸، دو نقاشی روی کاغذ از یک هنرمند نامدار ژاپنی و یک تصویرسازی دو صفحه‌ای از دانشنامه پزشکی دی ماتریا مدیکا مربوط به قرن سیزدهم میلادی از دیگر آثار حاضر در نمایشگاه «داستان‌های کاغذی» لوور ابوظبی خواهد بود.

بازدید از نمایشگاه تازه لوور ابوظبی برای هنردوستانی که بلیت بازدید از موزه را خریده‌اند رایگان است و مسئولان موزه برای استفاده بهینه علاقه‌مندان از «داستان‌های کاغذی» برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تدارک دیده‌اند که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

E0FCC148-06DD-49C6-A7A1-FC6C0009B236