گروه تجسمی هنرآنلاین: آثاری از هنرمندان ایرانی به همت گالری دستان در آمریکا و انگلستان به نمایش گذاشته شد. در آرت فریز لس‌آنجلس که ۱۷ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ در آمریکا برگزار شد، آثار دو هنرمند جوان ایرانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. این گالری نخستین حضور خود را در فریز لس‌آنجلس به نمایش آثاری از یوشا بشیر و هدی کاشی‌ها اختصاص داد. آرت‌فر Frieze از مهم‌ترین نمایشگاه‌های هنر معاصر در جهان است که سال ۲۰۰۳ در لندن آغاز به کار کرد و هم اکنون در نیویورک و لس‌آنجلس نیز برگزار می‌شود.

همچنین مجموعه‌ای از آثار هنرمندان ایرانی در فضای نمایشگاهی No. 9 Cork Street لندن به نمایش درآمده است. فریز در اکتبر ۲۰۲۱ «شماره ۹ خیابان کورک» را به عنوان اولین فضای نمایشگاهی خود در لندن راه‌اندازی کرد تا مرکزی برای ارائه و معرفی گالری‌های بین‌المللی باشد. ابتکار جدیدی که در دو خانه شهری تغییر یافته قرار دارد و در طول سال گالری‌های مختلف را در خود جای می‌دهد. هر گالری شرکت‌کننده از یک فضای گالری کاملاً مجهز، یک اتاق تماشای خصوصی و طیف وسیعی از خدمات رسانه‌ای، دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی در دوه‌ای چهار هفته‌ای بهره خواهد برد.

به عنوان اولین سرمایه‌گذاری از این نوع، شماره ۹ خیابان کورک بر اساس تعهد فریز به روح خلاق لندن بنا شده است و فرصتی منحصر به فرد برای ارائه پروژه‌های نمایشگاهی جاه طلبانه در منطقه گالری‌های لندن فراهم می‌کند.

نمایشگاه «لبه نرم تیغ» که از ۱۰ فوریه تا ۱ مارچ ۲۰۲۲ توسط گالری دستان در این محل برگزار شده است، شامل مجموعه‌ای از آثار هنرمندان ایرانی است که از زوایای گوناگون به موضوع خشونت پرداخته‌اند. آن‌ها دامنه‌ای گسترده و ظریف را در نظر گرفته‌اند که شکل‌هایی از خشونت نرم در آن مشهود است.

تمرکز این پروژه بر این است که چگونه هنرمندان ایرانی در آثار خود با جنبه‌های مختلف خشونت نرم، نمادین، پنهان یا زیربنایی که در خاورمیانه مشترک است، برخورد می‌کنند. این چشم انداز به جنگ یا مسائل سیاسی محدود نمی‌شود، بلکه در مسائلی مانند مهاجرت، هویت، خانواده و... که بر ایرانیان امروزی تأثیر می‌گذارد، گسترش می‌یابد. «لبه نرم تیغ» به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا صحنه پیشرو هنر معاصر ایران را کشف کرده یا عمیق‌تر درک کنند.

علی بنی‌صدر، علی‌اکبر صادقی، ‌امین منتظری، ‌اندیشه آوینی، اردشیر محصص، بهمن محصص، بیتا فیاضی، حسین زنده‌رودی، فرح اصولی، فرخ مهدوی، فریدون آو، قاسم حاجی‌زاده، برادران قاسمی، هدی کاشی‌ها، هما دلورای، مملی شفاهی، نیکی نجومی، مهدی قدیانلو، محسن وزیری‌مقدم، ناصر بخشی، پرویز تناولی، پی‌بک، رضا آرامش، سهند حسامیان، سام سمیعی، شایان سجادیان و سینا شیری هنرمندانی هستند که آثار آن‌ها در این مجموعه به نمایش درآمده است.