به گزارش هنرآنلاین، چهارمین دوسالانه «بسته‌ها» با ۹ داور بین‌المللی در شهریور ۱۴۰۰ فراخوان خود را منتشر کرد و پس از دریافت نزدیک به ۵۰۰ اثر از ۲۱ کشور سراسر جهان، هیأت داوران بین‌المللی دوسالانه چهارم ۲۹۳ اثر از ۱۳۱ شرکت‌کننده را در فهرست راه‌یافتگان به نمایشگاه قرار دادند.

دوسالانه‌ «بسته‌ها» یک رویداد مستقل ایرانی است که به همت وبسایت بسته‌ها در فضای دیزاین و طراحی بسته‌بندی محصولات برگزار می‌شود. به این ترتیب هر دو سال یکبار طراحان ایرانی و خارجی کنار هم به رقابت می‌پردازند و تلاش می‌شود هم فرصتی برای نمایش محصولات با کیفیت بالا فراهم آید هم اینکه با ایجاد فضای رقابتی صنعت بسته‌بندی در ایران متحول شود.

این دوسالانه مانند بسیاری از رویداد‌های بین‌المللی شامل دو بخش اهدای جوایز و نمایش آثار جشنواره است. برای اولین‌بار در ایران همزمان با نمایش آثار، آثار برندگان بخش بسته‌بندی رویداد جهانی A’Design Award & Competition نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. این نمایشگاه نخستین رویداد بزرگ جهانی در ایران است که توسط این دوسالانه برگزار می‌شود.

 نمایشگاه دوسالانه «بسته‌ها» از ۲۹ بهمن تا ۸ اسفند در گالری‌های شماره ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران دایر است. علاقه‎‌مندان می‌‎توانند برای بازدید از نمایشگاه روز‌های عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و روز‌های تعطیل از ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.