به گزارش هنرآنلاین، مجموعه‌ای از آثار فاران پیرجمالی با عنوان «همشکلی تحمل‌ناپذیر هستی» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید و در آن ۱۵ تابلو نقاشی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پیرجمالی در استیتمنت این نمایشگاه نوشته است: « هربرت مارکوزه گفته است مجموعه کوکاکولا‌ها نشان دهنده‌ این است که در بعضی موارد همه‌ ما یک جور مصرف می‌کنیم، چه تحصیل کرده باشیم چه کم سواد، چه ثروتمند باشیم و چه فقیر، ما مصرف می‌کنیم تا موجودیت خود را بیابیم بی‌آنکه بدانیم حقیقت وجود ما و نیاز‌های حقیقی ما چیست و این سببِ وجودِ جامعه‌ای است این چنین از خود بیگانه. طبق نظر مارکوزه شاید بتوان گزاره «من کوکاکولا مصرف می‌کنم، همانطور که تو مصرف می‌کنی» را اینطور تغییر داد: «کوکاکولا من و تو و همه را مصرف می‌کند». مایی که فکر می‌کنیم اگر یک جور مصرف کنیم، پس حتماً به گروه بزرگتری از افراد همشکل خودمان تعلق داریم و احتمالاً این به ما آرامش بیشتری می‌دهد. آرامشی کاذب، از احساسی کاذب، از همشکلی‌ای که نه می‌تواند وجود داشته باشد و نه وجود داشتنش آرامش و امنیتی در پی خواهد داشت.»

فاران پیرجمالی سال ۱۳۶۹ در اصفهان به دنیا آمده و تا به حال در چندین نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس مانند نمایشگاه عکس «تفلیس نسخه مینیاتوری اصفهان» در گالری W&B گرجستان، نمایشگاه «بنا‌های تاریخی اصفهان» در گالری هرمس اصفهان، نمایشگاه عکس «دیجور» در گالری شوادون شوشتر، نمایشگاه نقاشی به نفع کودکان کار در موزه هنر‌های معاصر اصفهان، هفتمین سالانه هنر معاصر پرسبوک در گالری بیان اصفهان و... شرکت کرده است.

نمایشگاه «همشکلی تحمل ناپذیر هستی» با همکاری گالری امروز اصفهان شکل گرفته و ۲۲ بهمن تا ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۰ و در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری ژاله مراجعه کنند.