به گزارش هنرآنلاین، به همت حوزه هنری دیجیتال نمایشگاه مجازی «کارتون و کاریکاتور» آثار استاد سید مسعود شجاعی طباطبایی افتتاح شد. سید مسعود شجاعی طباطبایی متولد سال ۱۳۴۲ در تهران است. او فارغ‌التحصیل مقاطع لیسانس نقاشی و فوق‌لیسانس گرافیک از دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس است.

نمایشگاه مجازی «کارتون و کاریکاتور» شامل ۳۰ اثر کارتونی از مجموعه آثار سید مسعود شجاعی طباطبایی است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینکhttp://hozehonari.ir/galleries/shojaee/۰۱/ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه آثار نگارگری با عنوان «تا آسمان» در نگارخانه هنر‌های معاصر کیش با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

همزمان با ایام دهه فجر و با همکاری حوزه هنری و سازمان منطقه آزاد کیش، آیین بازگشایی نگارخانه هنر‌های معاصر کیش با نمایشگاهی از آثار‌امیرحسین آقامیری با عنوان «تا آسمان» روز دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ برگزار می‌شود. این مراسم با حضور‌امیرحسین آقامیری خالق آثار این نمایشگاه انجام می‌شود.

در این نمایشگاه تعداد ۴۴ اثر از‌امیرحسین آقامیری از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن در نگارخانه هنر‌های معاصر کیش مورد بازدید عموم مردم قرار می‌گیرد. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در زمان یاد شده هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به نگارخانه هنر‌های معاصر کیش واقع در میدان آبشار، بلوار هنر مراجعه کنند.