به گزارش هنرآنلاین، «انقلاب، پوشه‌ سوم»، سومین پوشه از سری مجموعه­‌های خیابان­‌های تهران است. دو پوشه­ قبلی تحت عنوان «ولیعصر؛ پوشه‌ی اول» و «شریعتی، پوشه­ی دوم » در سال­‌های ۹۷ و ۹۸ به نمایش درآمده‌اند.

رامیار منوچهرزاده، کیوریتور این نمایشگاه درباره آن چنین نوشته است: انقلاب؛ پوشه سوم سومین نمایشگاه از سه‌گانه‌ خیابان‌های مطرح تهران بود که تلاش داشت در یک بازه‌ زمانی چند ساله، پیوندی میان شهر و هنرمندان به خصوص نسل جدید و شاید تازه‌نفس به وجود آورد. با این حال در این چهار سال و این سه پروژه، امکانی فراهم شد تا دوباره به شهر بپردازیم. این‌که این پوشه‌ها و تأثیرات آن بر موقعیت امروز هنرمان تا چه حدی باشد را به دست تاریخ می‌سپارم که خود بهترین قاضی است. میراث آن اما شاید گرد هم آمدن نسلی نوپا کنار هم، ثبت اتفاقات در یک بازه زمانی مشخص، نگاهی دوباره به شهر و ثبت یک میراث منسجم فکر شده باشد. ما برای رسیدن به پوشه انقلاب، از پوشه‌های ولیعصر و شریعتی عبور کردیم و با صبوری، پوشه آخر را پس از یک سال وقفه به نمایش می‌گذاریم‌. پوشه‌ها تداوم خواهند داشت و ما دوباره باز خواهیم گشت؛ محکم و جدی و پرتلاش‌تر برای استمرار در این حرکت، تا شاید نهالی باشد برای آیندگان. »

افتتاحیه‌ این نمایشگاه، با یک سال تأخیر و گذر از پیک پاندمی کرونا، جمعه ۱۰ دی‌ماه در گالری آریا برگزار می‌شود و تا جمعه اول بهمن ماه ادامه دارد.

هنرمندان این پوشه نگین فیروزی، سبا صفایی، ‌نگار محسنی، هدیه خزائی، ثنا احمدی­زاده، فرزانه رضایی، پارمیس حکیمی، کاوه زهدی، عرفانه روزگرد، گلناز زیبنده‌خو، ‌امیرهادی شیرازی، یاسمین وفایی، سحر خزائی، ‌امین وزیری، ‌امیربهادر بیات و مهران خوش‌نویس هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری آریا به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه دکتر بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ مراجعه کنند.