به گزارش هنرآنلاین، مجموعه‌ای از آثار ساناز آبایی با عنوان «من» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید. در این نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه و چیدمان این هنرمند در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های قابل شناسایی در کار‌های ساناز آبایی، ارجاع واژه «من» به یکی از پر توصیف‌ترین کنتراست‌های ممکن (کنتراست سیاه / سفید) است. همسویی انتزاع در واژه «من» با خروجی فرم «من» بستری برای خوانش مخاطب باز می‌کند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «من، واژه بلاتغییری است که به هیچ چیز جز خودش اشاره ندارد. هستنده‌ای که حضوری همه جایی دارد. به راستی بدون واژه‌ی «من» چه چیزی را تجربه خواهیم کرد؟»

ساناز آبایی در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و تا به حال در ۱۳ نمایشگاه گروهی شرکت داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان حضور در فستیوال بین‌المللی قطر -۱۴۰۰ آرت ورد دبی ۱۴۰۰ - نتا آرت استانبول ۱۳۹۸- گالری افرند ۱۳۹۸ - وان+ وان میلیون، گالری ثالث، ۱۳۹۸- صد اثر/صد هنرمند، گالری گلستان، ۱۳۹۸- موزه هنر‌های معاصر فلسطین ۱۳۹۸ و... را نام برد.

نمایشگاه «من» ۲۶ آذر تا ۶ دی ۱۴۰۰ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۰ و در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری ژاله مراجعه کنند.