به گزارش هنرآنلاین، چهارمین نشست تخصصی نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی با عنوان «دنیای عکاسانۀ مهدی سحابی» ساعت ۱۶ تا ۱۸: ۴۵ روز سه شنبه ۲۳ آذرماه در کتابخانه موزه هنر‌های معاصر تهران به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. دبیر این نشست سهراب احمدی، کیوریتور بخش ادبی نمایشگاه است.

بخش نخست نشست با عنوان «زیبایی‌های امر سیاسی در عکس‌ها و دیوارنوشته‌های مهدی سحابی» با سخنرانی محمد فدایی نقاش و پژوهشگر، دکترای هنر‌های تجسمی دانشگاه تهران، ساعت ۱۶ تا ۱۶: ۴۵ برگزار می‌شود و در بخش دوم مهرداد افسری عکاس، کیوریتور و پژوهش‌گر حوزۀ تصویر با عنوان «هنر چیست؟ » ساعت ۱۶: ۴۵ تا ۱۷: ۳۰ سخنرانی می‌کند.

در بخش سوم این نشست از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۱۸: ۱۵ هوفر حقیقی عکاس، کیوریتور و نویسنده با عنوان«مهدی سحابی عکاس در قیاس با مهدی سحابی نقاش، نویسنده، مترجم و مجسمه‌ساز» سخنرانی می‌کند. بخش پایانی این نشست پرسش و پاسخ است که ساعت ۱۸: ۱۵ تا ۱۸: ۴۵ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست در کتابخانه موزه هنر‌های معاصر تهران حضور یابند یا به صورت آنلاین نشست را در زوم https://zoom. us/j/۹۶۱۰۷۲۲۸۳۹؟ pwd=eXNzRDVLc۲hOaEFnU۰JXams۲MGRVdz۰۹ تماشا کنند.

نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی از ۱۱ آبان ماه در موزه هنر‌های معاصر تهران برگزار شده است و تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد.