به گزارش هنرآنلاین، طی احکامی از سوی دبیر نخستین فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» آمنه ملکی، حمید ساروخانی و مهدی اسدی تبار داوری آثار بخش عکس و پوستر این فصل‌واره را عهده‌دار شدند.

آمنه ملکی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک، مدیرگروه گرافیک و مدرس دانشگاه، نویسنده و مؤلف نیز است. ملکی حضور در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد.

حمید ساروخانی دارای مدرک دکترای تخصصی زبانشناسی، پژوهشگر و یکی دیگر از داوران بخش عکس و پوستر است. وی برنامه ریز و طراح و مدیر اجرایی نمایشگاه «دولت عشق» در استان‌های کشور، دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه در کشور‌های الجزایر و چین، عضو شورای سیاستگذاری هنر‌های تجسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طراح صحنه و تهیه‌کننده تئاتر و همچنین داور چندین دوره برگزاری مسابقات عکس و پوستر بوده است. ساروخانی اکنون رئیس اداره هنر‌های تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مهدی اسدی تبار متولد ۱۳۶۴ و دارای کارشناس ارشد گرافیک و مدرس دانشگاه است. اسدی تبار حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی از جمله چین. اسپانیا. سوئیس. مکزیک و ترکیه را در کارنامه خود دارد. همچنین در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایز متعددی را دریافت کرده است.

اولین فصل‌واره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» به همت اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به دبیری عبدالله مرتضوی از تاریخ ۱ مهرماه آغاز شده و اختتامیه آن روز ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

این فصل‌واره برای اولین بار در طول یک فصل به اجرای برنامه‌های متنوع از جمله سرود، تئاتر خیابانی، نمایشگاه پوستر و عکس، مسابقه نمایشنامه‌نویسی صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود.