به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه پانزده اثر نقاشی با تکنیک اکرلیک و زغال روی بوم و ده اثر طراحی با مرکب و پاستل روغنی روی مقوا نمایش داده خواهد شد. ارجمند در طول سال‌های فعالیت هنری‌اش به مفهوم انسان و به‌صورت ویژه «تن» توجه داشته و در بخشی از بیانیه‌ این نمایشگاه اشاره می‌کند: این آثار ادامۀ جست‌وجویم در بازنمایی تن انسان است که در راستای به دست آوردن تجربۀ بیشتر در روابط عناصر دیداری در چارچوب بیان شخصی به آن رسیدم. با این تفاوت که اینجا، بداهگی در خلق فرم و زندگی در لحظه، ذهن را به بازگویی روایتی از تجربۀ زیسته‌ام کشاند؛ از مرز باریک مرگ و زندگی تا محروم شدن از تعامل‌های سادۀ انسانی.

‌احسان ارجمند متولد سال شصت‌ویک در آباده است. او از شاگردان هانیبال الخاص بوده. سال هشتاد و شش در رشته‌ مجسمه‌سازی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و پس از وقفه‌ای چند ساله، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد نقاشی در دانشگاه علم‌و‌فرهنگ ادامه داد.

ارجمند از دهه‌ی هشتاد تاکنون در سیزده نمایشگاه گروهی در تهران و بیروت حضور داشته. همچنین در گالری‌های لاله، دنا، طراحان آزاد و آرت‌لب بیروت نمایشگاه انفرادی و دونفره برگزار کرده است. آخرین نمایشگاه او سال هزار و سیصد و نودوهشت با عنوان «در متن تن» در گالری ساربان برپا شد.

‌نمایشگاه نقاشی «تعلیق تن» روز جمعه پنجم آذر ماه هزاروچهارصد در گالری ساربان واقع در خیابان هویزه‌ی غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره‌ی صدوسی افتتاح می‌شود و تا پانزدهم آذر ماه ادامه خواهد داشت.