به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه آثار نقاشی‌خط با عنوان «شورشیدایی» از ۲۱ آبان ماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد. شور شیدایی در محتوا تلاشی است برای سخن گفتن از آنچه در بندمان کشیده است و در حوزه اجرا نیز حاصل نوگرایی و تنوع ترکیب با رعایت فرم و مفهوم عینی و در عین حال بهره بردن از صور خیال بدیعی ست که مخاطب را به‌اندیشیدن وادار می‌کند.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «در هنگامه حیرانی این روز‌ها و تجربه درد مشترک جهانی، هنر تنها زبان و راهی است که با عنصر خیال و پرداختن به زیبایی، تاب آوردن در برابر سیلاب حوادث را میسر ساخته وگریزگاهی ست برای پیوند انسان تنهای این روز‌ها. هنرمند مدام در حال آفرینش ذهن و زمانه‌اش از راه پدیدار ساختن اشکال است و در این میان نقاشیخط با ترکیبی از خوشنویسی و نقاشی، تلفیقی ست روزآمد که وی را در عرصه گسترده‌ای از نوگرایی قرار می‌دهد، تا بتواند با تکنیک‌های خلاقانه‌ای که در این مسیر تجربه می‌کند به نوآوری و پی افکندن طرحی نو در این شیوه بپردازد. »

این مجموعه نتیجه همت و تلاش باربد یزدانی و هنرجویان مستعدی چون سیاوش تیموری، احسان رسول منش، محمدرجبی، فریباحمزه، مریم روار، یامین علیزاده، لاله عرب، میناعتیقی، فاطمه گرامی پور، نیاهروی، نفس محمدی، مریم متین فر و مجید مقیسه است.

نگارخانه هنر به آدرس خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان خیابان ارسباران کوچه عقاب، جمعه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و سایر روز‌ها ساعت ۹ تا ۱۵ به روی علاقمندان و هنردوستان باز است.