به گزارش هنرآنلاین، این آثار با نگاهی اعتراضی به روزمرگی‌های جامعه‌ معاصر، شکل گرفته. در این نمایشگاه ۲۰ اثر طراحی با فیگورهایی به نمایش درآمده‌اند که صورت‌ها به نشانه‌ اعتراض به روزمرگی‌های دست و پاگیر جامعه، پنهان شده و در تلفیق با اشیای پیرامون، غوطه‌ور شدن در دنیای خالص و بی غل و غش خود را نشان می‌دهند.

رضامیرشفیعی لیسانس نقاشی از دانشگاه تهران مرکز و عضو موسسه‌ هنرهای تجسمی معاصر است و برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی را در کارنامه‌ کاری خود دارد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: رویای دیرین نام مجموعه ایست که نشانگر اندیشه‌ جستجوی انسان از خویشتن خویش است، به دور از هیاهوی جامعه‌ای که او را دچار روزمرگی کرده و نیرویی او را به سمت خلاف حرکت‌های جبری و کلیشه‌ای که مانند زنجیری به پایش بسته شده می‌کشاند و به دنبال شکستن ساختارهای تحمیلی پذیرفته شده‌ای است که جامعه آن‌ها را بدون چون و چرا پذیرفته و به دنبال تغییرش نیست و فضای خیال، او را به فکر چاره‌جویی و برون‌رفت از این استمرار ملال‌آور می‌کشاند و حسی تازه در فضایی رویایی و بی غل و غش برایش خوشایند است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند جمعه ۷ آبان تا ۱۲ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری هفت ثمر به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، پلاک ۸ مراجعه کنند.