گروه تجسمی هنرآنلاین: نمایشی بدون فروش از آثار محسن وزیری مقدم در کنار حراج هنر قرن ۲۰ و خاورمیانه ساتبیز، در گالری‌های این مجموعه برپاست. این نمایشگاه که از ۲۲ تا ۲۶ اکتبر برگزار می‌شود مروری بر آثار اوایل دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ وزیری مقدم دارد و زندگی پرثمر این هنرمند را بررسی می‌کند.

مراد منتظمی در بخش‌هایی از کاتالوگ این نمایشگاه نوشته است: «محسن وزیری مقدم  به عنوان یکی از پیشگامان هنر مدرن ایرانی در دهه ۱۹۵۰ به جایگاهی جهانی رسید. او نه تنها موفق شد مدرنیسم آسیایی را در پایتخت‌های غربی و بین‌المللی و بینال ها معرفی کند، بلکه بیش از هر چیز از یک زبان بصری فراملی صحبت کرد. آثار او سال ۱۹۶۲ در سه بینال مختلف (تهران ، ونیز ، سائوپائولو) به نمایش گذاشته شد که مطمئناً در راه‌یابی آثارش به MOMA در ۱۹۶۵ نقش داشت. آثار وزیری مقدم با ریشه در تجربیات استثنایی بین سنت‌های محلی و زیبایی‌شناسی جهانی، با پیش بردن محدودیت‌های انتزاعی به شکلی از هنر اکولوژیکی، سهم مهمی در مدرنیسم اروپایی-آسیایی دارد.»

از مشهورترین آثار وزیری مقدم کارهای ماسه‌ای او هستند که از اواخر دهه پنجاه کار در این زمینه را آغاز کرد. با دیدن این آثار نکته‌ای که جلب‌توجه می‌کند شباهت‌های سبکی و مفهومی بین آثار وزیری و کارهای جسپر جونز و ریچارد لانگ است، در حالی که کارهای ماسه‌ای وزیری حدود ده سال قبل از این دو هنرمند شکل گرفته است.

در این نمایشگاه علاوه بر کارهای ماسه‌ای، آثار متنوعی از نقاشی‌های کوبیستی تا انتزاعی به نمایش درآمده است.