به گزارش هنرآنلاین، فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه آثار خوشنویسی امیر جلیلوند را با عنوان «ره وصل» برگزار می‌کند. 

در این نمایشگاه که از روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در فرهنگسرای اندیشه بازگشایی می‌شود، تعدادی از بهترین آثار خوشنویسی این هنرمند برجسته در معرض دید عموم مخاطبان و هنردوستان قرار می‌گیرد. 

امیر جلیلوند متولد سال ۱۳۶۳ دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است و تاکنون در بسیاری از جشنواره‌های خوشنویسی معتبر کشور مقام برتر کسب کرده است.‌ وی هم‌چنین دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما و فارغ التحصیل رشته عکاسی از خانه عکاسان ایران است. 

او مولف و گردآورنده دو کتاب «نفیس چشمه صبح» و «تیشه خیال» با موضوع شعر و خوشنویسی است و هم‌چنین موفق به کسب مقام اول در جشنواره خوشنویسی ققنوس شده است. 

از جمله دیگر فعالیت‌های این هنرمند در عرصه عکس و خوشنویسی می‌توان به برگزاری و شرکت در بیش از ۱۵ نمایشگاه گروهی و انفرادی عکس و خوشنویسی، برپایی نمایشگاه انفرادی خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران و اشراق، برگزاری ورکشاپ‌های خوشنویسی و هم‌چنین برپایی نمایشگاه انفرادی عکس در خانه هنرمندان ایران و فرهنگسرای ملل اشاره کرد. 

براساس این گزارش، نمایشگاه خوشنویسی «ره وصل» طی مراسمی در روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه گشایش یافته و تا ۱۱ آبان ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۹ الی ۱۹ (به جز پنج‌شنبه و جمعه) به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی مراجعه کنند.