به گزارش هنرآنلاین، «گداختگی» عنوان نمایشگاهی است که از ۲۲ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ در گالری la treille شهر سیون در سوییس برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود. کول دیابانگ (Cool Diabang) و‌ امیل رودیت (Emile Roduit) دو هنرمند دیگری هستند که سارا اشرفی را در این نمایشگاه همراهی می‌کنند.

این سه هنرمند آثار خلق شده در دو سال اخیرشان را با پیام صلح، زندگی و ارتباط را به نمایش می‌گذراند. کول دیابانگ یک هنرمند چند وجهی (نقاش، مجسمه ساز و نوازنده ساز‌های کوبه‌ای) است.

کول هنرمندی سنگالی فرانسوی و فارغ التحصیل از مدرسه ملی هنر‌های زیبا در دکار و همچین متخصص پویانمایی و هنردرمانی از دانشگاه Alanus Hochschule در بن آلمان است. آثار او در موزه kino kino نروژ هم به نمایش در آمده است.

یل رودیت (Emile roduit) متولد ۱۹۸۱ در Neilspruit RSA کارشناسی ارشد در آکادمی ملی هنر کراکوف در زمینه نقاشی که شامل فلسفه هنر، طراحی دانشگاهی و عکاسی است. سارا اشرفی هم با ۶ تابلو از مجموعه تازه‌اش تناسخ در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

او با نقاشی‌هایی شبیه به بافتنی به توصیف بقا و زایش می‌پردازد. موضوعی که در سال‌های اخیر زبان جدیدی برای نمایش زندگی در آثار اوست. او با آثارش تداوم حیات و وجود یک چرخه نامتناهی در زندگی را بیان می‌کند. از نگاه او روح یک انرژی بازیافتی و کهنه است که در هستی دست به دست اجسام مختلف می‌شود.

سارا اشرفی نقاشی‌های خود را در کشور‌های مختلف به خصوص در سوییس نمایش می‌دهد و نمایشگاه پیش رو شامل نقاشی‌هایی است که او در دوران اپیدمی به مدت دو سال خلق کرده است. اشرفی برگزیده گالا آرت دانشگاه هاروارد است و یکی از آثار او در گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران می‌باشد.

اشرفی می‌گوید: احساس می‌کنم مجموعه‌ی جدید نقاشی‌هایم که شبیه به بافتنی است، توصیف آنچه در ذهن دارم را لذتبخش‌تر می‌کند. داستان بافتن و شکافتن و دوباره بافتن.

گالری LA TREILLE از ۲۲ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ با آثاری از سه هنرمند، از سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا گشایش خواهد یافت.