گروه تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه آثار ندا ظرف‌ساز با عنوان «جنگلی در بین درختان وجود ندارد» در Galleri Tom Christoffersen در شهر کپنهاگ برپاست. این مجموعه آثار که شامل چیدمان و طراحى است از ۲۴ سپتامبر تا ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ در معرض دید علاقه‌مندان است.

در معرفی این نمایشگاه نوشته شده است: « ظرف ساز از ما دعوت می‌کند که بایستیم و نگاهی دقیق‌تر به آنچه فکر می‌کنیم وجود دارد بیندازیم. با یک دیدگاه جدید، آنچه ما فکر می‌کنیم ممکن است فقط چوب و نخ‌های نازک باشد ناگهان به عنوان مناظر زیبا ظاهر می‌شود.»

ظرف‌ساز در آثار خود به بررسی گریزِ زمان و مفهوم بی‌زمانی می‌پردازد. او با الهام از طبیعت و مناظر آن، زمان را متوقف کرده و به‌هم‌پیوستگی شکننده گذر زمان در طبیعت را به صورت تصاویری ساخته شده از اشیاء بازگو می‌کند.

ندا ظرف‌ساز پیش از این در گفت و گو با هنرآنلاین درباره آثار خود گفته بود: در آثاری که به طبیعت پرداخته‌ام  دوست ندارم شعارگونه برخورد کنم و به همین دلیل تلاش می‌کنم کارهایم تصویری باشند. در واقع آثارم نتیجه درگیری من با طبیعت و محیط اطراف است و روی انتقال ایده‌هایی که در این زمینه دارم تمرکز می‌کنم. در کارهایم به بازتاب فرم‌هایی که از طبیعت گرفته بودم پرداختم و درواقع این‌ها فرم‌های انتزاعی است که تصور می‌کنم طبیعت به سمت آن می‌رود.