به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، هدف از برگزار کردن این نمایشگاه ترویج و بزرگداشت مقام عصمت و طهارت اهل بیت علیهم‌السلام است و آثار نمایشگاه خوشنویسی معلی با موضوع آیات قرآنی و خوشنویسی با قلم خطاطی است و بیشتر آثار تذهیب‌شده در اندازه‌های مختلف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

هنرمندان حاضر در نمایشگاه «۳۳» عبارتند از اکرم باقری، سمیرا دیده‌بان، مهشید رعیت، مژگان زند، جواد فاطمی‌مقدم، اسرا فخرایی، لیلا عبدالمالکی، علی‌اصغر رمضانی، محمد خسروی‌متین، حمید فردوسی، سیدجواد میررضوی، مجید نجفی، محمد امیری، رقیه فلاحتی، علی روشنی، معصومه آزموده، رضا ولدخانی، مرضیه لسانی، ماندانا شعبانی، نوید محبی‌نیا، زهرا جلایری، مریم قربانی و زهرا صفری‌پور.

اولین فراخوان در ۲۷ اسفند ۹۹ منتشر و ۳۲ اثر روز اول اردیبهشت ۱۴۰۰ با داوری استادان محسن ابراهیمی، محمدمهدی بحرینی و باهره پاکدامن از بین ۱۰۲ اثر برگزیده شد. هر چند برگزاری نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا بارها به تعویق افتاد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه خوشنویسی «۳۳» از ۲ تا ۹ مهر در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازدید الزامی است.