گروه تجسمی هنرآنلاین: آرمِری شو ۲۰۲۱ از ۹ تا ۱۲ سپتامبر در نیویورک برپاست. این آرت فر نمایشگاه برتر هنری شهر نیویورک و یک مقصد فرهنگی مهم برای کشف و جمع‌آوری مهم‌ترین آثار هنری جهان در قرن بیست و بیست و یکم است. در این نمایشگاه آثاری توسط گالری‌های تاثیرگذار بین‌المللی، گروه‌های خلاقانه هنری و برنامه‌های عمومی ارائه می‌شود. The Armory Show از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۴ الهام‌بخش گفتگو، کشف و پشتیبانی در هنرهای تجسمی بوده است و از طریق خرید، فروش و دسترسی بیشتر به هنر ، به رونق بازار هنر کمک می‌کند.

از ایران دو گالری دستان و سرادی پور در آرمِری شو ۲۰۲۱  حضور دارند که هر کدام به معرفی و نمایش آثار یک هنرمند می‌پردازند. گالری دستان آثاری از مقداد لرپور و گالری سرادی پور آثاری از مسلم خضری را در غرفه‌های خود نمایش می‌دهند. 

این دو گالری در بخش Presents حضور دارند که مختص گالری‌های جوان با کمتر از پانزده سال سابقه است و آن‌ها می‌توانند ارائه‌های تک نفره یا دو نفره را به نمایش بگذارند.

بخش اصلی این رویداد به گالری‌های بین‌المللی اختصاص دارد که نقش مهمی در صحنه جهانی هنر دارند و برترین آثار هنری قرن ۲۰ و ۲۱ را در مدیاهای گوناگون ارائه می‌کنند. 

بخش SOLO که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود به ارائه‌های تک هنرمند اختصاص داده شده است که منحصراً روی کار یک هنرمند نوظهور یا تاریخی که در قرن ۲۰ یا ۲۱ کار می‌کند تمرکز دارد.

بخش FOCUS  توسط یک کیوریتور بر اساس موضوعی که انتخاب شده است سازمان‌دهی می‌شود. این بخش شامل ارائه‌های تک نفره یا دو نفره از مهم‌ترین و جذاب‌ترین آثار هنری امروز است. متصدی فوکوس ۲۰۲۱  وسان الخضیری ، سرپرست اصلی موزه هنرهای معاصر سنت لوئیس است.

بخش PLATFORM نیز کیوریتوریال است و به چیدمان‌هایی با ابعاد بزرگ و آثار خاص اختصاص داده شده است. سرپرست پلت فرم ۲۰۲۱ کلادیا اشموکلی، متصدی هنر و برنامه‌نویسی معاصر در موزه‌های هنرهای زیبای سان‌فرانسیسکو است.

همچنین در برنامه‌های زنده گروه متنوعی از هنرمندان، نویسندگان، کیوریتورها، کارآفرینان و.... در یک برنامه دو روزه از گفتگوها در محل آرت فر شرکت می‌کنند. این برنامه‌ها به صورت آنلاین نیز در دسترس خواهد بود.