گروه تجسمی هنرآنلاین: آثاری از محمد بررنگی، ورزشکار و هنرمند، در کارگاه چاپ یورکشایر غربی (WYPW) به نمایش درآمد. آثار این مجموعه همانند کارهای قبلی این هنرمند نشان دهنده علاقه‌ او به بهره‌گیری از داستان‌ها و ادبیات ایرانی و تلفیق آنها با عناصر تصویری گوناگون است. او در آثار خود شخصیت‌هایی را به وجود می‌آورد که از ترکیب ویژگی‌های انسانی و حیوانی شکل گرفته و موجودی عجیب و متفاوت هستند.

بررنگی درباره آثار خود گفته است: «من همیشه سعی کرده‌ام از فضایی که در آن رشد کرده‌ و بزرگ شده‌ام، برای شکل‌گیری کارهایم استفاده کنم. اِلمان‌های کوچکی که شاید روی در و دیوارهای قدیمی شهرم، روی دیوارنگاره‌ امام‌زاده‌ها می‌دیدم، و حتی استفاده از خط نه صرفاً برای خوانده شدن، بلکه بدین منظور که در کنار هم شکلی را درست کنند تا موضوعیت و کاراکتر درستی را بسازند. همیشه دوست دارم مخاطبم با دیدن کارهایم به گذشته برگردد، به گذشته‌های دور.»

در نمایشگاه اخیر بررنگی سه قطعه دیواری بزرگ به نمایش درآمد که در آنها گیاهان و جانوران مختلف دیده می‌شوند. موجودات خیالی نیمه‌انسان- نیمه‌پرنده‌، دیوها و تصاویری از چهره زنان که در کارها کلاژ شده‌اند در کنار هم قرار گرفته‌اند تا جهانی دیگر بسازند.

مارتین لوکاس، هماهنگ‌کننده‌ نمایشگاه‌ها در کارگاه چاپ یورک‌شایر غربی، درباره این نمایشگاه گفت: «محمد بررنگی یک ستاره‌ نوظهور در دنیای هنر است و من خوشحالم که او چنین مجموعه شگفت‌انگیزی را برای ما به نمایش گذاشته است. این نمایش با ایده‌هایی از افسانه‌های گذشته، موجودات اسرارآمیزی که سناریوهایی شگفت‌انگیز را ایفا می‌کنند، و ترکیبی از بذله‌گوییِ افزوده شده در آن، قدرت تخیل ما را به هیجان می‌آورد.»

محمد بررنگی متولد ۱۳۶۷ شهر رشت و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ گرافیک است. او با وجود محدودیت جسمی توانسته است در دو عرصه هنر و ورزش بسیار فعال باشد. بررنگی با علاقه‌ شدیدی که به دوندگی دارد توانست به عضویت تیم ملی دو و میدانی ایران درآمده و چهار مدال جهانی در دوِ صدمتر و دویست متر، و هم‌چنین سهمیه پارالمپیک لندن را به دست آورد. او در مسابقات بین‌المللی و در پارالمپیک آسیایی دویده است.

بررنگی در مسابقات، فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های مختلف چاپ و تصویرگری در ترکیه، کره، ایتالیا، کلمبیا، فنلاند، استونی و... شرکت داشته و دیپلم افتخار بلگراد ۲۰۰۹ و دیپلم افتخار ۲۰۱۷ کتاب روسیه را به دست آورده است. همچنین برنده cow 2015 اوکراین و برنده جایزه تصویرسازی کلمبیا 2017 IV Tragaluz بوده است. تعدادی از آثار این هنرمند نیز توسط موزه‌ بریتانیا خریداری شده است.