گروه تجسمی هنرآنلاین: صدیقی از سال ۲۰۱۰ با خبرگزاری رویترز در منطقه همکاری می‌کرد و از عکاسان و خبرنگارانی بود که جنگ‌های افغانستان و عراق، بحران پناهندگان روهینگیا، ناآرامی‌های هنگ‌کنگ و زلزله نپال را پوشش داد. او سال ۲۰۱۸ برای پوشش تصویری بحران پناهجویان روهینگیا همراه دیگر همکارانش در رویتزر برنده جایزه پولیتزر در بخش روایت تصویری شد.

او در یکی از آخرین ماموریت‌هایش همراه نیروهای ویژه ارتش افغانستان در جنگ با طالبان حضور داشت و از اوایل هفته گذشته در ولایت قندهار با دوربین خود به ثبت و ضبط رویدادها پرداخت. در جریان اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در هند در ماه‌های آوریل و می امسال هم صدیقی به مهم‌ترین مراکز درمان بیماران کووید-۱۹ از جمله بیمارستان بزرگ دهلی رفت و با عکس‌هایش بحران کرونا را در هند به مردم سراسر جهان نشان داد.

این خبرنگار و عکاس سرشناس هندی در آوریل ۲۰۲۰ و نخستین ماه‌های پیدایش کرونا با دوربین خود مهاجرت ده‌ها هزار کارگر مهاجر هندی را برای رسیدن به خانه و کاشانه خود در زمانه قرنطینه به تصویر کشید. یکی دیگر از مهم‌ترین ماموریت‌های حرفه‌ای دانش صدیقی روایت تصویری از بحران پناهجویان روهینگیا در اوت ۲۰۱۷ در گذر کردن از مرز میانمار و رسیدن به خاک بنگلادش بود.

Danish1
یکی از آخرین تصاویری که در دوربین دانش صدیقی در ولایت قندهار افغانستان ثبت شده است
Danish2
پوشش بحران شیوع گسترده کرونا در هندوستان
Danish3
یک پناهجوی مسلمان روهینگیا با رسیدن به خاک بنگلادش خدا را شکر می‌کند