گروه تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه گروهی «فاصله» با آثار تعدادی از هنرمندان ایرانی در سایت Artquid فرانسه به صورت آنلاین در حال برگزاری است. در این نمایشگاه که توسط گروه «سفر هنر» شکل گرفته است آثار ۱۵۷ هنرمند در شاخه‌های نقاشی، عکس، گرافیک و... به نمایش درآمده است. 

هنرمندانی همچون عبدی اسبقی، محمدهادی فدوی، فرشاد محرابی، آریو فرضی، سحر عشقی، سپیده مدرسی، زهرا علی بخشی، شقایق سوزنکار، فریماه عباسی، الهام صادق فرد، هنگامه نجارباشی، سمیرا جوزی، نوشین شریفی، محمدرضا علیپور، مریم زحمتکش، الهام کاظمی، دلارام آشتیانی، زهرا سلیمی، شیوا میرزایی، شیرین جبل عاملی، شمیلا رخساری، سارا الفتی، ساناز بیگی، سمیرا پهلوانی، سحر کیا و... در این رویداد حضور دارند.

نمایشگاه «فاصله» با موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط شیوع بیماری کرونا شکل گرفت و آثار هنرمندان به منظور ترویج و تاکید بر این مسئله، به نمایش درآمد. پیش از این در خردادماه، بخشی از این مجموعه در نمایشگاه گروهی «فاصله» در خانه هنرمندان ایران نمایش داده شده بود. این رویداد قالبی مسابقه‌‍‌وار داشته و آثار ارسالی توسط داوران بررسی شده و در نهایت تعدادی از آثار برای شرکت در نمایشگاه‌های حقیقی و مجازی برگزیده شدند که به همراه تعدادی از آثار هنرمندان مهمان در این رویداد به نمایش درآمدند.