گروه تجسمی هنرآنلاین: ۱۹ هنرمند لبنانی آثار خود را در نمایشگاه «با هم بودن» با موضوع داشتن احساس، اندیشه و عمل مشترک به نمایش گذاشته‌اند. در بیانیه گروهی مدیران تانیت گالری و هنرمندان حاضر در آن چنین آمده است: «آنچه ماه در ماه‌ها و سال‌های اخیر تجربه کرده‌ایم، همه ما را به چالش کشیده و به شدت بر نزدیکی‌مان به یکدیگر تاثیر گذاشته است. با هم بودن درباره همکاری در تمام زمینه‌هاست؛ از جزئی‌ترین موارد مربوط به آماده‌سازی نمایشگاه تا شیوه چیدمان و متن‌ها.»

پس از آنکه مدیران نگارخانه در ماه مارس از هنرمندان مقیم بیروت و لبنان برای ارائه اثر دعوت کردند، ۱۷ پروژه برای حضور در نمایشگاه «با هم بودن» برگزیده شد و حالا هنردوستان می‌توانند از گزیده آثار با مضمون مشترک کنار هم بودن و همکاری کردن به ویژه در زمان‌های سخت بازدید کنند. نخستین نمایشگاه گالری تانیت پس از انفجار مهیب چهارم اوت سال گذشته تا شنبه هفتم اوت ۲۰۲۱ ادامه دارد و پس از آن نوبت به برنامه‌های بزرگ‌تر و نمایشگاه‌های گسترده‌تر می‌رسد.

Tanit2

گالری تانیت که در فاصله ۶۰۰ متری بندر بیروت قرار دارد، از انفجار چهارم اوت سال ۲۰۲۰ آسیب فراوان دید. با وجود بازسازی دوباره گالری، رنگ‌آمیزی دیوارها و تعویض شیشه‌ها و پنجره‌ها، کار هنوز به پایان نرسیده و کارگران همچنان در گوشه و کنار این نگارخانه مهم پایتخت لبنان مشغول کارند.