به گزارش هنرآنلاین، این نمایش مجموعه‌ای است از ۱۶ اثر، شامل ویدیوآرت، حجم، چیدمان و چیدمان تعاملی و با موادی مانند چوب، مو، کاغذ، کاغذ حرارتی، آهن و شیشه تهیه شده است. 

جهانبخش امیربیگی در توضیح تاریخچه مجموعه و مواد به کار در تولید آن چنین می‌گوید: «فکر اولیه این مجموعه در امتداد مجموعه‌های پیشین من و از سال ۱۳۹۶ آغاز شد؛ اگرچه تاریخ ساخت کارها را می‌توان ۱۳۹۸ دانست. مواد مختلفی در فاصله ۹۶ تا ۹۸ به کارها اضافه شدند؛ مثلاً حضور کاغذ از مهر ۱۳۹۷در ایده‌های ما شکل گرفت. بدیهی‌ترین نکته در این کارها، استفاده از اشیای بلااستفاده، ایجاد تغییراتی در اشیا مصرف شده و بازشناسی مفهوم آن‌ها در جهت تولید محتوای هنری است. به عنوان مثال استفاده از مو (به‌عنوان پسماندی از بدن و پس از اصلاح شیئی بدون استفاده) نشانه‌ای از انسان است که مدام در حال تغییر و تحت تأثیر عوامل داخلی و خارجی است. تجربه‌های مختلفی که هرکدام از ما پشت سر نهاده‌ایم، مهم‌ترین راهنمای ما در پروسه‌ تولید آثار بوده‌اند. احوالاتی که در پی ثبت و مستند کردن آن برآمده‌ایم و می‌خواهیم از منظر آن‌ها به جست‌وجوی خویش بپردازیم.»

لنا یکتا، هنرمند دیگر این نمایشگاه در ادامه چنین می‌افزاید: «پروسه ساخت این مجموعه به گونه‌ای بود که تا پایان یافتن یک اثر هیچ تصوری از چگونگی شکل‌گیری اثر بعدی نداشتیم. به طوری که برای خلق هر یک از کارها، مدت زمانی طی می‌شد تا عنصر تکمیل کننده اثر که احساس می‌کردیم با کل مجموعه هم‌خوانی دارد، سر راه ما قرار گیرد و بخشی از اثر را تکمیل کند. حرکت در تمام بخش‌های این پروژه حضوری مشهود دارد؛ چه در پروسه ساخت آثار و چه در خود آثار. چون حرکت در شکل‌گیری و هستی ما مفهوم مهم و تأثیرگذاری است. وقتی از حرکت سخن می‌گوییم به‌طور مستقیم زمان و مکان را نیز در نظر داریم؛ حجم‌ها و چیدمان‌های این مجموعه در طول زمان و در مکان شکل‌گرفته‌اند و زمان‌مندی و مکان‌مندی از ویژگی‌های آن‌هاست. چیدمان‌ها تمایل به بسط و گسترش در طی زمان و در مکان را دارند، اما در نهایت این امتداد و گسترده شدن رو به زوال و خاموشی است.»

چند اثر از این مجموعه پیشتر در جشنواره ساتین به نمایش درآمده و رتبه دوم را از آن خود کرده است. هم‌چنین سه اثر از این مجموعه در جشنواره COCA-رم در مجموعه آثار فینالیست قرار گرفته است. مجموعه «هر آنچه هست...» از تاریخ ۲۱ خرداد تا ۱ تیر ماه در گالری شریف به نمایش درمی‌آید. گالری شریف در خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهرو زاده، پلاک ۱۱، طبقه سوم واقع شده است و ساعات بازدید آثار یکشنبه تا پنجشنبه ۱۲ تا ۱۸ و جمعه‌ها ۱۶ تا ۲۰ است.