گروه تجسمی هنرآنلاین: دغدغه اصلی این مجموعه که «کُندی» نام دارد، زمان است. اگرچه هیچ یک از آثار به طور مستقیم به زمان اشاره نمی‌کنند، اما به نحوه درک ما از زمان مربوط می‌شوند. اینکه شخص بتواند مفهوم زمان را دقیقاً زمانی که چیزی شروع می‌شود درک کند. یا اینکه وقتی چیزی شروع به رشد یا تغییر می‌کند، زمان آن با شدت بیشتری احساس می‌شود. 

همه این آثار لحظه‌ای را مورد توجه قرار می‌دهند که چیزی شروع می‌شود، تغییر می‌کند یا تمام می‌شود. وقتی دو چیز روی یکدیگر تأثیر می‌گذارند و تغییر شکل می‌دهند، یا وقتی یک چیز باعث خرابی چیز دیگری می‌شود. هیچ تمثیلی در این مجموعه وجود ندارد، با این حال همه آثار از یک تصویر ذهنی حاصل می‌شوند، یک تصویر ذهنی که با نور و فضا شکل گرفته است.

صحیحی درباره این آثار نوشته است: « توجه و دقت در جزئیات به خودی خود شادی‌آور است. عده زیادی از من سوال کرده‌اند که آیا این آثار چاپ دیجیتالی هستند یا خیر؟ فکر می‌کنم این سوال ناشی از تأکید من بر جزئیات است. نمایش دقیق بافت‌ها از جنبه دیگری نیز برای من مهم بود. برخی از بافت‌ها مانند لکه‌های فلزی و زنگ‌زدگی، علفزار، پوست و... از الگوی غیرمنظمی پیروی می‌کند که نقاشی کردن آن‌ها را دشوار می‌کند. بنابراین من از ابزارهای دیگری مانند پارچه یا اسفنج نیز در کنار قلم‌مو استفاده کرده‌ام تا ضمن کنترل آن، به یک اثر تصادفی دست پیدا کنم. علاوه بر این من از رنگ مرطوب در کارها استفاده کردم و این کمک کرد تا بافت‌ها را به راحتی تغییر دهم و به آنچه در طبیعت دیده می‌شود نزدیک شوم. 

این نمایشگاه که از ۲۰ مارس آغاز به کار کرده است تا ۱۶ آوریل در گالری atchom برپاست.