گروه تجسمی هنرآنلاین: وارهول که «تمشک‌های وحشی» را با همکاری سوزی فرانکفورت در واکنش به سفره‌های رنگین و اشرافی دهه ۱۹۵۰ طراحی کرده بود، گمان می‌کرد بتواند هزاران نسخه از این شاهکار هنری را بفروشد اما فقط ۲۰ نسخه از ۳۴ نسخه کتاب آشپزی هنرمند نامدار به فروش رسید. ضمن اینکه وارهول تقریبا سه سال بعد یعنی در ۱۹۶۲ به شهرت رسید و گمنام بودن او در ۱۹۵۹ در ناکامی «تمشک‌های وحشی» چندان بی‌تاثیر نبود.

یکی از دستورهای غذایی وارهول و فرانکفورت در این کتاب آشپزی غذایی است به نام «املت با گرتا گاربو» که در توضیح آن چنین نوشته شده است: «این غذا باید همیشه تنها و در اتاقی با نور شمع سرو شود.» کتاب کاری مشترک بود از فرانکفورت که متن‌ها را می‌نوشت، طرح‌های وارهول، خوشنویسی جولیا مادر وارهول و چهار پسربچه مدرسه‌ای که طبقه بالا زندگی می‌کردند و کتاب را رنگ‌آمیزی کردند.

در ۱۹۵۹ فقط کار آماده‌سازی ۳۴ نسخه کتاب آشپزی «تمشک‌های وحشی» به پایان رسید و بیشتر آنها هم به دوستان و آشنایان هدیه شد. حالا قرار است یک نسخه بسیار کمیاب از کتاب با امضای وارهول برای یکی از دوستانش به مبلغ پایه ۳۰ تا ۵۰ هزار دلار در بونامز نیویورک چکش بخورد و حراج شود.

فرانکفورت با دیدن نقاشی‌های وارهول در یک نمایشگاه شیفته او شد و کارهایش را دنبال کرد. این طراح داخلی سال ۱۹۹۷ در یک مصاحبه درباره «تمشک‌های وحشی» گفته بود: «کتاب یک کار خانوادگی بود و فکر می‌کردیم قرار است شاهکار شود. برای اینکه بامزه‌تر به نظر برسد، حتی اشتباه‌های املایی متن‌ها را هم درست نکردیم اما در آخر به گمانم فقط ۲۰ نسخه فروختیم.»