سرویس تجسمی هنرآنلاین: در ماه‌های اخیر با وجود شیوع کرونا تعدادی از گالری‌ها به فعالیت‌های عادی خود ادامه داده‌اند و نمایشگاه‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کنند، بااین‌حال همچنان تعدادی از آن‌ها ترجیح می‌دهند از فضای مجازی برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده کنند تا فرصتی برای علاقه‌مندانی که کمتر از خانه خارج می‌شوند فراهم کنند.

شنگرف: نمایشگاه مجازی «سنگ و شیشه» با آثاری از افسانه غفوری تا ۲۴ اسفند در سایت گالری شنگرف به نشانی ‌Www.shangarfartgallery.com برپاست.

لیام: نمایشگاه گروهی «پیشنهاد اسفند ماه» تا ۲۳ اسفند درسایت گالری لیام به نشانی https://liamgallery.ir/offers/ برپاست.

تام: اولین فروش سالانه گالری تام، به انتخاب داوران:یعقوب عمامه پیچ، رضا دوست و احسان‌ روح‌الامین تا چهارشنبه ۲۰ اسفند به نشانی https://tamgallery.com/ برپاست.

گلستان: نمایشگاه آثار عبدی اسبقی تا ۲۰ اسفند در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

طراحان آزاد: نمایشگاه گروهی «جعبه اول» مجموعه‌ای برای مجموعه‌دار جوان، در وب‌سایت گالری طراحان آزاد به نشانی  http://azadart.gallery/fa/oe.aspx  به نمایش درآمده است.

خاک: نمایشگاه مروری بر ۱۵ سال همکاری فریدون آو و گالری خاک، تا ۵ فروردین ۱۴۰۰ در سایت گالری خاک به نشانی khakonline.com  برپاست.

کوچیر: اولین نمایشگاه آنلاین گروه هنرمندان نقاشان روزانه، تا ۲۹ اسفند در صفحه اینستاگرام @koochir.art برپاست.

برهان: نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس «بدون عنوان» تا ۱۵ اسفند به نشانی http://www.borhanart.com/ برپاست.

راه ابریشم: نمایشگاه آثار ماهور زهرایی با عنوان «مشق اول:زوال» تا ۱۵ اسفند در نشانی https://www.silkroadartgallery.com/۱۰۹۸۸/first-exercise-decay/ برپاست.