سرویس تجسمی هنرآنلاین: گالری گلدستون نمایشگاهی از آثار جدید شیرین نشاط، مشتمل بر دو ویدیوآرت و 100 عکس را با موضوع نژادپرستی در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. در این آثار کارهای عکاسی، ویدیو و فیلم‌سازی با هم در یک فرم به نمایش درآمده است.

آثار این نمایشگاه نژادپرستی سازمان‌یافته در جامعه آمریکایی را نشان می‌دهد. در این آثار پرتره‌ افراد عادی از فقیر و غنی، زن و مرد، پیر و جوان و... به نمایش درآمده است. در آثار نشاط ابهام هم جای زیادی دارد چه در تنظیم عکس و چه در نگاه سوژه؛ در این عکس‌ها مهاجران مثل سایر انسان‌ها آن‌طور که هستند ارائه شده‌اند، با همه قوت‌ها، ضعف‌ها، شکنندگی‌هایشان و بیم و امیدهایشان.

شیرین نشاط درباره این نمایشگاه گفته است: "من در کشور آمریکا بیشتر از کشور خود زندگی کرده‌ام بنابراین لنز دوربینم به من این اجازه را می‌دهد که این کشور را نقد کنم."

او ادامه می‌دهد: "برای مدت طولانی افرادی مانند من- هنرمندان مهاجر- از ارائه اظهارنظر در مورد این کشور و هر چیزی که در حال رخ دادن است، اجتناب می‌کردند. اما در چند سال گذشته برتری سفیدپوستان، تحریم مسلمانان و بحران مهاجرت در امریکا افزایش پیدا کرده است."

در حال حاضر، نشاط بیش از پیش بر اهمیت هنرمندانی مانند خود - یک مهاجر، یک زن – تاکید می‌کند تا صدای خود را به روایت‌های جمعی از آمریکا اضافه کند.

 در ویدئو "سرزمین رویاها"؛ سیمین شخصیت اصلی، یک عکاسی ایرانی مهاجر و دانشجوی هنر است. او به عکاسی و گردآوری پرتره‌های آمریکایی‌ها با پیشینه‌های متفاوت از نیومکزیکو تا کالیفرنیا، سفیدپوست و سرخ‌پوست، زن و مرد، پیر و جوان می‌پردازد. او به در خانه‌ها می‌رود و از آن‌ها درخواست می‌کند که اجازه دهند از آن‌ها عکس بگیرد و از رویاهایشان بگویند. سیمین نه تنها پرتره‌های این افراد بلکه رویاهای آنها را گردآوری می‌کند.

مجموعه "سرزمین رویا‌ها " پیش از این در اردیبهشت‌ماه با نمایش 60 عکس در گالری گودمن لندن برپا شده بود که در نمایشگاه گلدستون تعداد آثار به 100 اثر رسیده است. این نمایشگاه تا 19 اسفند در  گالری گلدستون نیویورک میزبان مخاطبان است.