سرویس تجسمی هنرآنلاین: برای اولین بار آثار کامروز آرام به‌صورت انفرادی در هند با عنوان "طبیعت بی‌جان" به نمایش درآمده است. در این نمایشگاه 7 نقاشی به همراه کلاژ، مجسمه و حجم  در معرض دید عموم قرار دارد.

در آثار کامروز آرام، تاریخ هنرهای شرقی و غربی در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، پیش فرض‌های سنتی را به چالش می‌کشند و روابط جدیدی را مطرح می‌کنند.

در بسیاری از موارد، آرام از طراحی به عنوان مدیوم قدرت دید خود استفاده می‌کند. از جمله نقش و نگارهای گل فرش‌های ایرانی که در ویترین فروشگاه‌های نیویورک دیده است.

کلاژهای کوچکی در این نمایشگاه وجود دارند که باعث ایجاد حس نوستالژیک می‌شوند. موفقیت کلاژها در استفاده او از مینیمالیسم است که نشان‌دهنده درک او از بافتن انتزاع از طریق اشکال واقع‌گرایانه در دوران باستان است.

علاوه بر این آثار، یک مجسمه با عنوان "شی آرابسک" که روی یک پایه مربع شکل قرار گرفته در این نمایشگاه ارائه شده است. این مجسمه عجیب و غریب کوچک ساخته شده از سرامیک، برنج و کتان روی چوب است. این اثر حضور هنرهای تزئینی را در موزه‌ها و داستان‌هایی مانند هزار و یک شب و بسیاری از داستان‌های دیگر را تداعی می‌کند. 

این هنرمند در آثارش به الگوی گُل متکی است و آثاری را خلق می‌کند که هم از نظر ترکیب‌بندی و هم از نظر تاریخی در فضا معلق شده‌اند. همچنین آرام در آثارش به رابطه میان زینت و تزیین می‌پردازد و موضع هجوآمیزی نسبت به بی‌احترامی مدرنیسم نسبت به زینت ارائه می‌دهد.

کامروز آرام متولد 1357 است. او تحت تأثیر کتاب اصلی شرق‌شناسی ادوارد سعید  قرار گرفت و آثار مختلف او از نقوش گل، ستارگان، هندسه و شمایل‌نگاری مذهبی و ملی‌گرایان، و فرشتگان پر شده است.

 آرام از سال 1379 تا به حال نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی در سراسر جهان از جمله موزه هنرهای مدرن نیویورک، موزه هنر مک‌نی، دوبی، شیکاگو، لندن، نیویورک، مونترال و... داشته است. آثار این هنرمند در مجموعه موزه متروپولیتن نیویورک، مجموعه موزه هنر سینسیناتی و همچنین کلکسیون M+ در هنگ کنگ دیده می‌شود. آرام برنده ششمین جایزه هنری ایراج در سال 2014 است.

نمایشگاه این هنرمند تا 27 بهمن(14فوریه) در گالری دان میل در دهلی‌نو برپاست.