سرویس تجسمی هنرآنلاین: موزه تیت مدرن لندن دو اثر یکی از مشهورترین هنرمندان معاصر ژاپن، یایویی کوساما، را به نمایش خواهد گذاشت. نمایش این آثار ابتدا برای جشن بیستمین سالگرد این موزه برنامه‌ریزی شده بود اما در ماه مارس افتتاح خواهد شد. 

اینستالیشن "اتاق آینه‌های بی‌نهایت" یکی از آثاری است که در موزه به نمایش گذاشته می‌شود. یکی از وسواس‌های همیشگی کوساما برای نشان دادن تصویر فضایی بی‌انتها است که اثر جادویی آن را می‌توان در این اینستالیشن دید.

یایویی کوسانا

در دهه اخیر او چندین چیدمان با این مضمون خلق کرده است. در واقع تماشاگر وقتی وارد اتاقی می‎شود انعکاس بی‌نهایت تصویرش او را در فضایی پر از خال‌های رنگی معلق احاطه کرده است. این اثر یکی از بزرگترین اینستالیش‌های این هنرمند است که تابه‌حال ساخته شده است.

 "لوستراندوه و حزن" نام اثر دیگر کوساما است که توهم یک دنیای بی‌حد و حصر از لوسترهای کریستالی چرخان را ایجاد می‌کند. در کنار این دو اینستالیشن، یک مجموعه عکس این هنرمند به نمایش درآمده که بعضی از آنها برای اولین بار دیده می‌شوند.

یایویی کوسانا

فرانسیس موریس(Frances Morris) کیوریتور این نمایشگاه است که از  10 فروردین ماه (29مارس) افتتاح خواهد شد.

یایویی کوساما  در سال 1929 در ژاپن به دنیا آمد. او در سال 1957 میلادی به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر نیویورک اقامت دارد و آثاری را در قرن بیستم خلق کرده که جنبش اکسپرسیونیست را تحت تاثیر قرار دارد. او از دهه 1960 شروع به اینستالیشن آینه به‌عنوان راهی برای غوطه‌ور شدن بازدیدکنندگان در محیط‌های سورئال کرد.

 کوساما در زمینه های نقاشی، مجسمه، کلاژ، هنر محیطی و چیدمان کار می‌کند. وسواس فکری او در کارهایش تکرار تجمع و پراکندگی بوده و به همین علت، خود را یک هنرمند خلاق وسواس خطاب می‌کند.

آثار این هنرمند، معمولا در زمینه هنرهای مفهومی است و می‌توان‌ برخی صفات مینی‌مالیسم، سورئالیسم، پاپ‌آرت و اکسپرسیونیسم انتزاعی را در آثارش مشاهده کرد. آثار او در حراجی‎ها معتبر جهان به فروش می‌رود.

در اکتبر ۲۰۰۶ میلادی او به عنوان نخستین بانوی ژاپنی، جایزه معتبر Premium Imperial را تصاحب کرد.