به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی"ناوارود" با نمایش 14 اثر نقاشی از عاطفه حسینی، روز جمعه 26 دی ماه در گالری کاما برپا می‌شود.  در این نمایشگاه برای نخستین بار آثار نقاشی عاطفه حسینی که با تکنیک اکرلیک در سال های 96 تا 99 خلق شده‌اند به نمایش در می‌آید.

عاطفه حسینی در استیتمنت نمایشگاهنقاشی "ناوارود" می‌گوید:" بیاییم فکر را تکرار کنیم.. و زمان مدور را زندگی ..نه آنگونه که نیکی‌ها نابرابر.. تلخی‌ها نا‌بجا..دردها بی نشان ...جاده‌ها بی نور...نه از آن جایی که ساکن و غیر عبور..دلمان آمیخته با عشق..برگردیم به عاقلانه خویش..ابتدا و انتها را در رنگ بیامیزیم...غرق شویم در این سکوت...در این موهبت رنگ به رنگ..که جزئی از کل این موجود هستیم...و آن وارونگی معبود".

عاطفه حسینی هنرمند نقاش دارای کارشناسی زبان است و آثارش تاکنون در بیش از بیست نمایشگاه داخلی و خارجی در لندن، ایتالیا ، دبی ، ترکیه ، باکو و یونان به نمایش در آمده است.

نمایشگاه نقاشی "ناوارود" با نمایش آثار "عاطفه حسینی" از روز جمعه 26 دیماه تا 1 بهمن در گالری کاما برپا میشود علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران،گلستان دهم پلاک 44  طبقه دوم مراجعه کنند.